خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آژاکس
اتحاد آژاکس
29
1,045

فقط 4 تیم شانس قهرمانی لیگ برتر را دارند

فقط 4 تیم شانس قهرمانی لیگ برتر را دارند
به زودی فصل جدید لیگ برتر انگلیس شروع خواهد شد و با توجه به خریدهایی که یونایتد و چلسی و نیز آرسنال انجام داده اند، می توان انتظار یک فصل جذاب دیگر را داشت.
فصل گذشته لیورپول 7 هفته زودتر عنوان قهرمانی اش را مسجل کرد ولی انتظار می رود فصل بعد شاهد رقابتی نزدیک تر باشیم.
قرمزها هنوز خرید قابل ذکری نداشته اند ولی به نظر تیاگو آلکانتارا ستاره بایرن را به زودی با پیراهن لیورپول خواهیم دید که می تواند خرید بزرگی باشد.
قهرمان لیگ برتر همین حالا نیز مدعی اول قهرمانی است و با تیاگو باکیفیت تر نیز خواهد شد.
گرم سونس اسطوره لیورپول در مورد انتقال احتمالی تیاگو به این باشگاه و نیز شانس های قهرمانی لیگ، در نشریه تایمز نوشت:« تیاگو آلکانتارا هافبک بایرن مونیخ می تواند یک خرید بزرگ و یک بازیکن کامل برای لیورپول باشد. او قبلا توانایی هایش را ثابت کرده و یک بازیکن ذاتا با تکنیک است. تیاگو 29 ساله است اما هنوز بهترین سال های فوتبالش را پیش رو دارد و شاید تا سه سال بعد هم در بالاترین سطح بتواند بازی کند.

در حال حاضر لیورپول مدعی جدی قهرمانی است ولی بعید است فصل بعد شاهد فرار بزرگ لیورپول به سوی قهرمانی باشیم چون یونایتد و چلسی خیلی خوب خودشان را تقویت کرده اند. انتظار یک رقابت چالشی بزرگ را در فصل پیش رو دارم.
یونایتد دانی فان دبیک را جذب کرده که هافبک خوبی است اما درون دروازه مشکلاتی دارد. چلسی هم خریدهای فوق العاده ای داشته اما باید دید تیمو ورنر، حکیم زیش و کای هورتز چقدر سریع خودشان را با تیم وفق خواهند داد.

اگر الان از من بپرسید، به شما می گویم که فقط لیورپول، سیتی، یونایتد و چلسی مدعی قهرمانی هستند و معتقدم آرسنال هنوز قدرت لازم برای رقابت در راه قهرمانی را ندارد.»

برچسب‌ها: آژاکس منچستریونایتد چلسی لیورپول انگلیس آرسنال دانی فن دبیک

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

219 داروغه جهنم1399/06/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi