خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار دورتموند
اتحاد دورتموند
16
3,463

خوشامدگویی بوروسیا دورتموند به توماس مونیه

خوشامدگویی بوروسیا دورتموند به توماس مونیه
به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه رسما اعلام شد باشگاه آلمانی بوروسیا دورتموند، توماس مونیه، مدافع بلژیکی PSG را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت گرفته، دورتموند با انتشار پیامی در حساب توییتر رسمی خود ورود او را خوشامد گفت. مونیه هم در مقابل در حساب شخصی خود خبر این انتقال را به هوادارانش اطلاع داده و از پوشیدن پیراهن دورتموند ابراز خوشحالی کرد.

انتقال مونیه به دورتموند در حالی انجام می‌شود که در 12 ماه گذشته شایعات زیادی درباره پیوستن او به تیمهای لیگ برتری مطرح بود. اما در نهایت بوروسیا دورتموند موفق شد حریفان انگلیسی‌اش را شکست داده و این دفاع راست 28ساله بلژیکی را با قراردادی چهارساله یعنی تا سال 2024 به خدمت بگیرد.

حساب رسمی توییتر باشگاه دورتموند با انتشار فیلمی کوتاه که در آن مونیه با پیراهن زردرنگ باشگاه دیده می‌شود به او خوشامد گفته و از تیتر " اوله اوله، توماس مونیه" استفاده کرده است.

توماس مونیه هم در مقابل با انتشار یک توییت و انتشار سه عکس از خود با پیراهن باشگاه دورتموند نوشت:" روز بزرگ از راه رسید. با کمال افتخار اعلام می‌کنم که حالا بازیکن بوروسیا دورتموند هستم. صفحه جدیدی برای من و شما باز شده است. من پیراهن زرد و سیاه را با افتخار به تن خواهم کرد".

برچسب‌ها: بروسیا دورتموند توماس مونیر پاری سن ژرمن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

9 0

125 солнце1399/04/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi