خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار دورتموند
اتحاد دورتموند
16
3,463

چراغ سبز سانچو به پپ؛ حاضرم به سیتی بیایم

چراغ سبز سانچو به پپ؛ حاضرم به سیتی بیایم
به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی سان مدعی شد با توجه به اینکه منچستریونایتد برای پرداخت مبلغ 130 میلیون یورویی مد نظر بوروسیا دورتموند برای خرید جیدون سانچو با مشکل مواجه است، ستاره جوان انگلیسی حاضر شده به بازگشت به تیم سابقش منچسترسیتی فکر کند و حالا با پیوستن به آبی‌های شهر منچستر مشکلی ندارد.

سان می‌گوید با وجود شایعات هفته‌های اخیر مبنی بر قریب به یقین بودن انتقال سانچو به اولدترافورد، حالا این انتقال از هر زمان دیگری بعیدتر به نظر می‌رسد و سانچو به دوستانش گفته که با توجه به شرایط فعلی، اگر سیتی نسبت به جذب او ابراز علاقه کند، با پیوستن به تیم پپ گواردیولا موافقت خواهد کرد.

از منچستریونایتد، لیورپول و چلسی به عنوان تیمهای انگلیسی خواهان سانچو نام برده می‌شود و دورتموند اعلام کرده او را به قیمتی کمتر از 130 میلیون یورو واگذار نخواهد کرد. با اینکه یونایتد همچنان دست بالا را در این معامله دارد ولی شرایط بغرنج اقتصادی ناشی از بحران کرونا باعث شده شیاطین سرخ قادر به پرداخت چنین مبلغی نباشند.

در مواجهه با این شایعات دورتموند حالا بیش از پیش نسبت به ماندگار شدن سانچو مطمئن به نظر می‌رسد. مدیران باشگاه آلمانی همین هفته دوباره اعلام کردند که انتظار دارند سانچو فصل آینده هم در تیم‌شان باشد. سانچو این هفته و در جریان پیروزی 1-0 دورتموند مقابل دوسلدورف دوباره به ترکیب ثابت این تیم بازگشت.

برچسب‌ها: بروسیا دورتموند جیدون سانچو منچسترسیتی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

122 солнце1399/03/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi