خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرلورکوزن
اتحاد بایرلورکوزن
51
432

بایرن مونیخ در تابستان 2021 برای جذب هاورتس اقدام می کند

بایرن مونیخ در تابستان 2021 برای جذب هاورتس اقدام می کند
باواریایی ها به جذب هافبک آلمانی بایرلورکوزن علاقه مند هستند.

کای هاورتس، هافبک آلمانی باشگاه بایرلورکوزن به دلیل عملکرد درخشانی که در فصل جاری داشته است، مورد توجه بسیاری از باشگاه ها قرار گرفته است.

به گزارش بیلد، باشگاه بایرن مونیخ به جذب کای هاورتس علاقه مند است و این هافبک آلمانی هم می خواهد تا تصمیمش را راجع به آینده خود در همین تابستان بگیرد، حتی اگر این تصمیم مربوط به انتقال او در سال 2021 باشد. بایرن مونیخ و بایرلورکوزن در پایان این هفته در این رابطه به مذاکره خواهند پرداخت و خواسته اصلی بایرن مونیخ، رسیدن به یک توافق با باشگاه بایرلورکوزن برای جذب هاورتس در تابستان 2021 است.

بایرن مونیخ خواهان به خدمت گیری هاورتس در تابستان آینده است
بایرن مونیخ خواهان به خدمت گیری کای هاورتس است اما می خواهد این هافبک آلمانی را در سال 2021 جذب کند. رئال مادرید، بارسلونا، لیورپول، منچستریونایتد و چلسی از دیگر مشتریان این هافبک آلمانی هستند. با وجود علاقه این باشگاه ها، بایرلورکوزن قیمت هاورتس را 100 میلیون یورو تعیین کرده است و این مبلغ باعث می شود تا خرید او توسط دیگر باشگاه ها در هاله ای از ابهام قرار بگیرد زیرا در شرایط فعلی، هر باشگاهی توانایی پرداخت چنین مبلغی را ندارد.

برچسب‌ها: کای هاورتس بایر لورکوزن بایرن مونیخ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

134 بایر‌ لورکوزن1399/03/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi