خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,560

ادعای عجیب؛ تراکتور تست مثبت ارائه نکرده است!

ادعای عجیب؛ تراکتور تست مثبت ارائه نکرده است!
طی روزهای گذشته دو باشگاه تراکتور و ماشین سازی تبریز که با مالکیت محمد رضا زنوزی اداره می شود و مخالفان سرسخت ادامه مسابقات هستند، اعلام کردند که 10 بازیکن شان به کرونا مبتلا شدند. در این خصوص باشگاه تراکتور اعلام کرد 4 بازیکنش مشکوک به کرونا هستند و ماشین سازان نیز از مشکوک بودن 6 بازیکن خود سخن گفتند. در این شرایط اما ظاهرا این دو باشگاه هیچ اعلامی درباره مثبت شدن تست کرونای بازیکنان خود به سازمان لیگ و ستاد مبارزه با کرونا نداشتند.

پورسعید، عضو ستاد مبارزه با کرونا در ورزش در این خصوص عنوان کرد: «باشگاه های تراکتور و ماشین سازی هیچ اعلامی به ما درباره اینکه تست بازیکنان شان مثبت شده، نداشته اند.»

وی ادامه داد: «اینکه در رسانه دوستان اعلام می کنند، برای ما هیچ ارزشی ندارد. ما اعلام رسمی و جواب تست pcr بازیکنان را می خواهیم و این دو باشگاه هیچ اعلامی نداشتند. دوستان گفتند علائم مشکوک وجود دارد و این به معنای کرونا نیست. شاید آنفولانزا یا سرماخوردگی بوده باشد!»

برچسب‌ها: تراکتور تراکتورسازی کرونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

10 0

146 ستارهای جهانی1399/03/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi