خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرژانتین
اتحاد آرژانتین
4
32,564

سانچو اصلا در سطح مسی و آگوئرو نیست

سانچو اصلا در سطح مسی و آگوئرو نیست
گری نویل، کاپیتان سابق منچستریونایتد، معتقد است که جیدون سانچو اصلا در اندازه های بازیکنانی مانند سرخیو آگوئرو، گونسالو ایگواین، لیونل مسی و آنخل دی ماریا نیست....

به گزارش "ورزش سه"، سانچو که در سال ۲۰۱۷ از منچسترسیتی به بروسیا دورتموند پیوست، در این مدت خود را به عنوان یکی از آینده دار ترین بازیکنان جوان دنیا معرفی کرده است.
او در ۹۰ بازی برای دورتموند در همه رقابت ها، ۳۱ گل به ثمر رساند و پاس گل های زیادی هم برای هم تیمی هایش فراهم کرد. اکنون تعدادی از بهترین باشگاه های اروپا از جمله منچستریونایتد به دنبال به خدمت گرفتن او هستند.

نویل تایید کرد که سانچو یکی از چندین بازیکن بااستعداد فوتبال انگلیس است اما معتقد است که هنوز نمی توان او را در سطح بهترین بازیکنان دنیا دانست.او به اسکای اسپورتس گفت:" صادقانه بگویم، در این مقطع، در مورد جیدون سانچو زیاده روی شده است. فکر می کنم ما گروه فوق العاده ای از بازیکنان جوان انگلیسی داریم اما بازیکنان بازیکنان کشورهای دیگر را هم در نظر بگیریم، بازیکنان برزیلی، آرژانتینی، آلمانی و بلژیکی. ما تنها کشور دنیا نیستیم. اینکه بگوییم "اینها نسل طلایی هستند". اگر بخواهیم از نسل طلایی صحبت کنیم، باید از دیوید بکام، استیون جرارد، فرانک لمپارد و وین رونی بگوییم اما آنوقت برزیل هم هست که ریوالدو، رونالدینیو و رونالدو را داشت.

می توانید بگویید که ما نسل طلایی داریم اما فراموش نکیند که دیگر کشورها، ستاره هایی در کلاس جهانی دارند. آرژانتین را ببینید. آنها آگوئرو، ایگواین، مسی و دی ماریا را دارند.آیا می توان آنها را با سانچو مقایسه کرد؟ سانچو اصلا در سطح این بازیکنان نیست.

بگذارید شفاف بگویم، سانچو یک بازیکن بااستعداد است اما ما نمی توانیم او را در کنار بازیکنان در کلاس جهانی قرار بدهیم؛ بازیکنانی که هر سال و هر فصل، قهرمان اروپا و جهان می شوند."

برچسب‌ها: سانچو دورتموند مسی آگوئرو گری نویل اتحاد آرژانتین

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

142 Senegal1399/02/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi