خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار انگلیس
اتحاد انگلیس
8
5,938

تمامی مسابقات فوتبال در انگلستان تا 30 آوریل به تعویق افتاد

تمامی مسابقات فوتبال در انگلستان تا 30 آوریل به تعویق افتاد
در جلسه‌ای که بین مسئولان لیگ برتر انگلیس و مدیران باشگاه های لیگ برتری برگزار شد، کلیه مسابقات فوتبال در انگلستان به دلیل شیوع ویروس کرونا در این کشور به تعویق افتاد.

به گزارش سایت رسمی لیگ برتر انگلیس، تمامی مسابقات فوتبال در انگلستان تا تاریخ 30 آوریل (11 اردیبهشت) به تعویق افتاد. امروز (پنجشنبه) مسئولان اتحادیه فوتبال انگلستان و مسئولان برگزار کننده این لیگ و لیگ حرفه‌ای بانوان انگلستان در جلسه‌ای دورهم جمع شدند تا درباره آینده مسابقات فوتبال در انگلیس با توجه به شیوع ویروس کرونا در این کشور تصمیم گیری کنند. طبق اعلام مسئولان فوتبال در انگلستان، همه آن‌ها از به تعویق افتادن مسابقات یورو 2020 حمایت می کنند زیرا این تصمیم باعث می شود تا فرصت بیشتری در اختیار رقابت های داخلی و رقابت های اروپایی قرار بگیرد تا بتوانند بازی های باقی مانده خود را به اتمام برسانند.

طبق قوانین و آیین نامه اتحادیه فوتبال در انگلستان، مسابقات فوتبال در تمامی رقابت ها باید تا تاریخ 1 ژوئن به اتمام برسد و بازی های باقی مانده باید تا حداکثر 1 ژوئن به اتمام برسد. با این حال مسئولان اتحادیه فوتبال موافقت کرده‌اند که تاریخ اتمام بازی ها (1 ژوئن) می تواند تمدید شود و در تاریخ دیگری به اتمام برسد. اکنون تمامی مسئولان به طور جمعی توافق کردند که تمامی مسابقات فوتبال تا تاریخ 30 آوریل به تعویق بیفتد و با توجه به احتمال پیشرفت شیوع ویروس کرونا در این کشور و با توجه به اینکه سلامت و رفاه بازیکنان در اولویت است، زمان تعویق مسابقات فوتبال می تواند تمدید شود. همه چیز بستگی به فراهم شدن شرایطی دارد تا مسابقات فوتبال بتواند مجددا از سر گرفته شود.

برچسب‌ها: لیگ برتر لیگ جزیره

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

61 Badrud City1398/12/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi