خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

کیه لینی: شرایط را برای کادرهای درمانی آسان کنیم

کیه لینی: شرایط را برای کادرهای درمانی آسان کنیم
به گزارش "ورزش سه"، شیوع ویروس کرونا در روزهای اخیر در ایتالیا جان بسیاری را گرفته و شرایط را برای مردم این کشور دشوار ساخته است. جورجو کیه لینی ابراز امیدواری کرد مردم با ماندن در خانه ها شرایط را برای ادامه فعالیت کادرهای درمانی در این کشور تسهیل ببخشند.

جورجو کیه لینی گفت: "جهان ما طلایی بوده و گاهی اوقات شما باید واقعیت را لمس می کنید. اکنون من به تنهایی در قرنطینه بوده و بی صبرانه منتظر گذراندن زمان با دخترانم هستم. همه ما در خانه محبوس شده ایم و تلاش می کنیم شرایط را برای سیستم درمانی که مقطعی دشوار را پشت سر داشته و به ما احتیاج دارد، آسان تر کنیم.

این چالشی است که باید با هم بر آن غلبه کنیم، هنگام وظیفه شناسی تفاوتی بین هیچ تیمی وحود ندارد. من انسانی هستم که با حرکات و ژست ها بهتر از حرف زدن قادر به برقراری ارتباط هستم. عجیب است که نمی توانیم این روزها این کار را انجام دهیم، اما بعد از چند ماه ما می توانیم بیشتر از شرایط لذت ببریم، زیرا می دانیم که این یک معنی مهم دارد."

مدافع ایتالیایی همچنین فاش کرد که تلاش او برای تغییر جنبه های شخصیتی به او کمک کرد تا بازیکن بهتری شود. کیه لینی افزود: "من وقتی بزرگ شدم بهبود پیدا کردم، وقتی جوان تر بودم شرایط این چنین نبود. من حالا تعادل پیدا کرده ام."

برچسب‌ها: یوونتوس جورجو کیه لینی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

9 2

31 Esteghlal Fc‌1398/12/29

اطلاعیه: کی گفته اتفاقا خیلی جاها خوب رعایت میکنن! مثل مشکین شهر. شهر کلا تعطیله. بعضی جا 80 درصد غیر ضروری بسته هست. همه جای دنیا همینه

29 اسفند (17:52)


یوونتوسی ها: کاپیتان درست میگه مردم باید واقعیت را بپذیرند و در خانه بمانند تا شاهد فاجعه ای نباشیم . ولی افسوس که مردم ایران رعایت نمی کنند

29 اسفند (15:18)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi