خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,560

تیراختور در تبریز همه را زمین گیر میکند!

تیراختور در تبریز همه را زمین گیر میکند!
تراکتوری ها توانستند یک دیدار مهم دیگر را نیز به خود اختصاص دهند. آنها در حالی که خیلی زود و در دقیقه هفتم بازی از روی نقطه پنالتی دروازه خود را باز شده دیدند، توانستند در همان نیمه اول سه بار دروازه حریف خود را باز کنند. اشکان دژاگه، احسان حاج صفی و رضا اسدی سه بازیکنی بودند که در همان نیمه اول توانستند دروازه سایپا را باز کنند و مقدمات پیروزی به موقع تیمشان را فراهم کنند.

شرح گل:
تراکتور صفر - سایپا 1 (دقیقه 8: محمدرضا سلیمانی): پنالتی اعلام شده به سود سایپا را سلیمانی به سمت راست دروازه تراکتور زد تا گل اول تیمش به ثمر برسد.

تراکتور 1 - سایپا 1 (دقیقه 16: اشکان دژاگه): حمله‌ای که اشکان دژاگه از میانه زمین آغاز کرده بود را تیکدری بعد از نفوذ تا نزدیکی محوطه جریمه سایپا پیش بُرد و به عقب پاس داد که در ادامه دژاگه با شوت استثنایی و زیرطاقی تبدیل به گل کرد تا تراکتور با یک گل استثنایی کار را به تساوی بکشد.

تراکتور 2 - سایپا 1 (دقیقه 18: احسان حاج‌صفی): پاس رو به جلوی مهدی تیکدری را احسان حاج‌صفی با شوت غافگیر کننده و فوق‌العاده از سمت چپ زمین زد که توپ به عجیب‌ترین و البته بهترین شکل ممکن وارد دروازه سایپا شد.

تراکتور 3 - سایپا 1 (دقیقه 28: رضا اسدی): اوکاشه حمزویی پاس به عقب چشم‌نوازی به اشکان دژاگه داد که او نیز با پاس در عرض توپ را به رضا اسدی رساند تا این هافبک بلندقامت با ضربه بغل پای بدون نقص دروازه تیم سابقش را باز کند.

برچسب‌ها: تراکتور تیراختور تراکتور آزربایجان تیراختور آزربایجان تراختور آزربایجان تراختور سایپا سایپا البرز سایپا کرج سایپای کرج

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

19 0

244 .باز مانده.1398/11/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi