خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,111

تکلی که رئال را قهرمان سوپرکاپ کرد

تکلی که رئال را قهرمان سوپرکاپ کرد
رئال مادرید دقایقی پیش موفق به کسب یازدهمین قهرمانی خود در سوپرکاپ اسپانیا شد و این مهم احتمالا بدون تکل فده والورده روی موراتا ممکن نمی‌شد.

به گزارش "ورزش سه"، تلاش دو تیم در دو نیمه به نتیجه‌ای نرسید و بازی بدون گل تمام شد تا همه چیز به دو وقت اضافه کشیده شود. بازی به دقیقه 115 رسیده بود که روی پاس اشتباه دنی کارواخال، آلوارو موراتا صاحب بهترین بخت گلزنی شد. او روی پاس ویتولو در حال تک‌به‌تک شدن با کورتوا بود که فده والورده از راه رسید و خودش را به سمت موراتا پرتاب کرد و با تکل از پشت، از داور کارت قرمز گرفت.

بدون شک اگر تکل والورده نبود، موراتا در مصاف تک‌به‌تک شانس بسیار بالایی برای گلزنی داشت؛ اما ستاره اروگوئه‌ای تیمش را در بازی نگاه داشت. در نهایت، کار به ضربات پنالتی کشید و رئال مادرید با برتری 4-1 فاتح سوپرکاپ شد.

فده والورده با کارت قرمز خود همه را به یاد کاری انداخت که هموطنش لوئیس سوارز در جام جهانی 2010 انجام داد. بازی یک چهارم نهایی و دیدار اروگوئه و غنا.

در وقت‌های اضافه این غنا بود که می‌توانست برنده از زمین خارج شود ولی سوارز ضربه سر مهاجم غنا را روی خط با دست برگشت داد و مانع گلزنی شد. او از بازی اخراج شد ولی آساموآ ژیان پنالتی خود را از دست داد تا بازی 1-1 مساوی به ضیافت پنالتی‌ها کشیده شود و آنجا اروگوئه 4-2 پیروز شد و به نیمه‌نهایی جام جهانی صعود کرد.

برچسب‌ها: رئال مادرید جام جذفی اسپانیا قهرمانی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

28 0

179 آ.ث.میـلان1398/10/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi