خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار انگلیس
اتحاد انگلیس
8
5,938

ریو فردیناند:درگیری های بازی های باشگاه تیم ملی انگلیس را می

ریو فردیناند:درگیری های بازی های باشگاه تیم ملی انگلیس را می
در جریان بازی روز یک شنبه دو هفنه پیش لیورپول و منچسترسیتی جو گومز و رحیم استرلینگ در یک صحنه با هم درگیر شدند که با وساطت داور همه چیز ختم به خیر شد اما این پایان کار نبود و این دو بازیکن در اردوی تیم ملی انگلیس نیز با یکدیگر درگیری پیدا کردند؛ اتفاقی که باعث شد گرت ساوتگیت نام رحیم استرلینگ را از لیست انگلیس برای دو بازی آینده این تیم خط بزند.

در پی این اتفاقات ریو فردیناند انتقاداتی را درباره مسائل پیش آمده مطرح کرده است. او گفت: " این موضوع در سایه قرار دارد اما این اتفاقات تیم ملی انگلیس را می کشد. دقیقا همین اتفاقات باعث شد که نسل طلایی ما نابود شود. در زمان حضورم در منچستر یک سال با لیورپول و سال دیگر با چلسی برای قهرمانی می جنگیدیم و تنش های باشگاهی ما در آن زمان به تیم ملی هم کشیده می شد. با این وجود من خیلی دوست ندارم که این گونه مسائل را بیش از این ها مطرح کنم چرا که می دانم در این صورت شرایط کاملا بدتر خواهد شد. با این وجود امیدوارم چنین اتفاقاتی دیگر تکرار نشود چرا که تیم ملی است که از آن ضربه می خورد."

برچسب‌ها: انگلیس گرت ساوت گیت ریو فردیناند انگلستان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

235 Kasragk1398/08/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi