خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,464

مانچینی: ایتالیا می‌جنگد و فوتبال می‌کند

مانچینی: ایتالیا می‌جنگد و فوتبال می‌کند
تیم ملی ایتالیا که تا پیش از دیشب هر شش بازی قبلی خود در گروه J رقابتهای مقدماتی یورو2020 را با پیروزی پشت سر گذاشته بود می‌دانست که بدست آوردن سه امتیاز در بازی مقابل یونان برای قطعی کردن صعودش به مرحله نهایی رقابتها کافی است.

شاگردان مانچینی در نیمه دوم این بازی با دو گل جورجینیو و برناردسکی موفق شدند یونان را 2-0 شکست داده و صعودشان را قطعی کنند.

مانچینی در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" همه بازی‌ها سخت هستند ولی یونان امشب نمی‌خواست بازی کند. ما در نیمه اول برای اینکه بازی را روی روال بیندازیم خیلی سختی کشیدیم ولی در نیمه دوم اوضاع بهتر شد".

سرمربی ایتالیا در ادامه گفت:" ما در یک مدت کوتاه این تیم را جمع کردیم. کار من این بود که بازیکنان را قانع کنم که به کیفیت و توان خودشان باور داشته باشند. این تیم یک تیم باشخصیت است که می‌جنگد و فوتبال بازی می‌کند. ما در نیمه دوم این را به عینه مشاهده کردیم".

برچسب‌ها: ایتالیا یونان مانچینی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

117 ᴍᴀʀɪʟʏɴ ᴍᴏɴʀᴏᴇ1398/07/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi