خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرلورکوزن
اتحاد بایرلورکوزن
51
432

فیلیپه کوتینیو یا کای هاورتس؟

فیلیپه کوتینیو یا کای هاورتس؟
بایرن مونیخ اهداف بزرگی در نقل و انتقالات سال آینده دارد.

بیلد طی گزارشی به اهداف بایرن مونیخ در بازار نقل و انتقالات سال آینده پرداخته است. طبق این گزارش، هدف اول، لروی سانه از منچسترسیتی خواهد بود.

به گزارش بیلد، در تابستان سال آینده بایرن مونیخ بر سر یک دوراهی خواهد بود. آنها دو گزینه مهم پیش رو دارند: کوتینیو یا هاورتس. بایرن مونیخ علاقه اش به جذب کای هاورتس را نشان داده و همه چیز مشخص است. اگر این انتقال نهایی شود، بعید است که بایرن مونیخ قرارداد قرضی کوتینیو را هم دائمی کند. اگر بایرن در انتقال هاورتس شکست بخورد، این گزینه روی میز است که آنها کوتینیو را از بارسلونا خریداری کنند.

طبق گزارش کریستین فالک، تابستان گذشته منچسترسیتی، گابریل ژسوس را به بایرن مونیخ پیشنهاد کرده است. سیتی آماده بود برای انتقال این مهاجم 22ساله با بایرن مذاکره کند و رقم درخواستی هم کمتر از 100میلیون یورو بود ولی بایرن مونیخ این پیشنهاد را رد کرده است. آنها تنها سانه را می خواستند و تابستان آینده هم برای جذب این وینگر آلمانی تلاش خواهند کرد.

برچسب‌ها: بایر لورکوزن بایرن مونیخ کای هاورتس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

178 بایر‌ لورکوزن1398/07/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi