خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,043

آخرین تلاش‌های مسی برای حضور مقابل اینتر

آخرین تلاش‌های مسی برای حضور مقابل اینتر
به گزارش "ورزش سه"، سه روز مانده به بازی حساس مقابل اینتر، باشگاه بارسلونا 5 مصدوم دارد که غیبت هر کدام می‌تواند برای این باشگاه نگران‌کننده باشد. در راس همه لیونل مسی قرار دارد. فوق‌ستاره آرژانتینی 4 روز پیش و پس از بازی با ویارئال دچار کشیدگی عضلانی شد و هرچند مدت زمان دوری او اعلام نشده ولی احتمالا بین 10 تا 15 روز به دور از میادین خواهد ماند.

در حال حاضر بعید به نظر می‌رسد که بارسا بخواهد روی مسی در بازی مقابل اینتر ریسک کند ولی نمی‌توان به طور قطع غیبت مسی در این مسابقه را تایید کرد. او ممکن است همچون بازی با بروسیا دورتموند یک نیمه به میدان بیاید.

جوردی آلبا نیز از 12 روز پیش و پس از بازی با بروسیا دورتموند مصدوم است و احتمالا از فردا به تمرینات باز خواهد گشت تا مهیای بازی با اینتر شود. دیگر مصدومان بارسا آنسو فاتی، عثمان دمبله و اومتیتی هستند و مشکل بتوان تصور کرد که روز چهارشنبه در فهرست بارسا قرار بگیرند.

دمبله روز گذشته مصدوم شد و آنسو فاتی نیز دو روز پیش به دلیل مصدومیت همسترینگ از فهرست بازی با ختافه بیرون ماند. اومتیتی نیز از 20 روز پیش مصدوم است و دوره بهبودی او بین 5 تا 6 هفته خواهد بود.

برچسب‌ها: بارسلونا مسی اینتر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

102 Ahura Mazda ‍1398/07/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi