خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,322

تبریک دسته جمعی یک تیم به خبرنگاران ایرانی (عکس)

تبریک دسته جمعی یک تیم به خبرنگاران ایرانی (عکس)
عضای تیم ملی جوانان که برای شرکت در تورنمنت کافا راهی شهر دوشنبه شده اند با در دست گرفتن بنری روز خبرنگار را به خبرنگاران ایرانی تبریک گفتند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی جوانان در این تورنمنت با تیم های ازبکستان، تاجیکستان، افغانستان و ترکمنستان بازی خواهد کرد. البته قرار بود این تورنمنت همانند رده سنی نوجوانان با حضور 6 تیم برگزار شود که در گام آخر تیم قرقیزستان از حضور در این بازی ها انصراف داد.

تیم ملی جوانان با 8 بازیکن و 6 همراه راهی شهر دوشنبه شده است. تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران ایرانی از سوی اعضای تیم ملی جوانان یک حرکت جالب و قابل تحسین است و قطعا بی ارتباط با این نیست که سیروس پورموسوی سرمربی تیم ملی جوانان قبلا خبرنگار بوده است و البته از یک جایی به بعد از بین خبرنگاری و مربیگری، مربیگری را انتخاب کرد.

پورموسوی درباره دوران خبرنگاریش قبلا در گزارشی که در سایت 90 منتشر شده بود گفته بود:«بعد از پایان دوران سربازی‌ام که سال 68-69 بود، در دفتر روزنامه یکی از دوستانم به نام آقای میربابایی که آن زمان به عنوان سرپرست روزنامه رسالت انتخاب شده بود، به عنوان مسئول آگهی‌های روزنامه‌اش، مشغول به کار شدم. بعد از آن نیز اشتیاق من خیلی بیشتر شد و آقای میربابایی، سرپرستی روزنامه پیروزی را هم بر عهده گرفت و در مقطعی نیز هفته‌نامه خبر ورزشی را هم در اختیار داشت که صفحه‌ای ویژه خوزستان در آن بود و از ورزش خوزستان می‌نوشتیم و پدیده‌های فوتبال استان را به فوتبال ایران معرفی می‌کردیم. از همان زمان تحلیل فوتبال را دوست داشتم و مطالب تحلیلی می‌نوشتم. تا سال 80 هم در نشریات خوزستان کار می‌کردم».

برچسب‌ها: روز خبرنگار

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

92 هایزنبرگ کبیر1398/05/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi