خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ذوب آهن
اتحاد ذوب آهن
24
1,460

مطهری به دیدار مقابل استقلال می رسد

مطهری به دیدار مقابل استقلال می رسد
مطهری به دیدار مقابل استقلال می‌رسد
وب سایت رسمی فوتبالی- مهاجم ذوب آهن مشکلی برای دیدار مقابل شاگردان استراماچونی ندارد.

به گزارش فوتبالی، باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های ذوب آهن و استقلال باید در ورزشگاه فولاد شهر به مصاف هم بروند.

تقابل علیرضا منصوریان با استقلالی‌ها تماشایی خواهد شد. این مسابقه پنج شنبه ۴ مهر برگزار خواهد شد.

امیر ارسلان مطهری، مهاجم ذوب آهن اصفهان که به دلیل مصدومیت دیدار مقابل صنعت نفت آبادان را از دست داده بود به دیدار مقابل آبی‌ها می‌رسد و مشکلی بابت بازی کردن نخواهد داشت. او که ستاره سبزپوشان محسوب می‌شود، پیش از آغاز فصل از استقلال پیشنهاد داشت، اما با ذوبی‌ها توافق کرد تا در این تیم بماند.

از سویی دیگر، محمدرضا خلعتبری، مهاجم با تجربه ذوب آهن اصفهان که در لیگ هجدهم دچار پارگی رباط صلیبی شد، قرار است از دیدار با استقلال به مستطیل سبز بازگردد و برای چند دقیقه رو در روی استقلال بازی کند.

ذوب آهن که در ۴ بازی اول لیگ، به ۳ تساوی رسیده و متحمل یک شکست شده، امیدوار است تا مقابل شاگردان استراماچونی، نخستین ۳ امتیاز فصل را بدست آورد.

این دیدار، پنج شنبه این هفته از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار خواهد شد. همچنین استقلال نیز در چارچوب هفته چهارم با پرسپولیس در دربی ۹۰ پایتخت بازی خواهد کرد.

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

29 Rozanehomidkh1398/06/31

هیچ خبر مرتبطی یافت نشد!

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi