خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بنفیکا
اتحاد بنفیکا
48
359

از رد کردن درخواست رونالدو تا رئال مادرید و سیتی

از رد کردن درخواست رونالدو تا رئال مادرید و سیتی
به گزارش "ورزش سه"، ژائو فلیکس فصل درخشانی در بنفیکا داشت و به همین دلیل بسیاری از تیم های بزرگ اروپا خواهان به خدمت گرفتن بازیکنی که به "کریستیانو رونالدوی جدید" مشهور شده، بودند؛ اما در نهایت به نظر می رسد مقصد او اتلتیتکومادرید خواهد بود. این اتفاق در حالی رخ داده که بسیاری از تیم های بزرگ اروپا خواهان جذب وی بودند.

رئال مادرید قصد داشته در آخرین لحظات مقدمات جذب ژائو فلیکس، ستاره جوان بنفیکا را فراهم کند. مارکا مدعی شد رئال مادرید قصد داشته در آخرین لحظات نظر ژائو فلیکس را تغییر داده و شرایط جذب او را با پیشنهادی در مجموع 116 میلیون پوندی فراهم کند اما این ستاره جوان تصمیم خود را گرفته و قصد دارد در نهایت با پیشنهاد 107 میلیون پوندی اتلتیکومادرید راهی این تیم شود.
همچنین کریستیانو رونالدو نیز به مدیریت باشگاه یوونتوس گفته بود زمینه جذب این بازیکن جوان را فراهم کنند و بیانکونری هم به ژائو فلیکس پیشنهاد داده بود اما به نظر می رسد وی مُصر است در اتلتکومادرید بازی کند.

به جز اتلتیکومادرید و تیم های ذکر شده، منچسترسیتی نیز شرایط جذب ژائو فلیکس را جویا شده بود اما این ستاره پرتغالی در نهایت ترجیح داده راهی لالیگا شده و زیر نظر دیگو سیمئونه به بازی کردن ادامه دهد.

روخی بلانکوس در تابستان امسال ستاره بزرگ خود آنتوان گریزمان را از بعد از 5 فصل درخشان از دست داده و این مهاجم فرانسوی احتمالا راهی بارسلونا خواهد شد. دیگو سیمئونه امیدوار است ژائو فلیکس جانشین مناسبی برای گریزمان بوده و این ستاره 19 ساله بتواند جای خالی مهاجم فرانسوی را در واندا متروپولیتانو پر کند.

برچسب‌ها: بنفیکا پرتغال خبر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

293 Juventus Fc1398/04/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi