خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرژانتین
اتحاد آرژانتین
4
32,564

گواردیولا و کرویف هم ناجی آرژانتین نمی شدند

گواردیولا و کرویف هم ناجی آرژانتین نمی شدند
اخرین قهرمانی آرژانتین به کوپا آمه ریکای 1993 بر می گردد و در سال های اخیر با وجود رسیدن به یک فینال جام جهانی و دو فینال کوپا آمه ریکا، نتوانسته به توفیقی دست یابد.

آلبی سلسته حتی با داشتن مسی نتوانسته در کوپا امه ریکای امسال به پیروزی دست یابد. در بازی اول مغلوب کلمبیا شد و در بازی دوم برابر پاراگوئه به تساوی 1-1 دست یافت. سرنوشت صعود به یک چهارم نهایی در دست خود آرژانتین نیست و در وهله اول باید قطر را مغلوب کند و سپس به انتظار نتایج دیگر بنشیند.

سزار لوئیس منوتی، سرمربی سابق تیم ملی آرژانتین که این تیم را سال 1978 قهرمان جهان کرد، در مورد وضعیت فعلی این تیم گفت:« از نظر من مشکل تیم ملی به تجربه سرمربی بر نمی گردد. لیونل اسکالونی البته که تجربه بالایی در مربیگری ندارد ولی این مشکل اصلی ما نیست. معتقدم نه گواردیولا و نه کرویف هم در سال های اخیر نمی توانستند ناجی آرژانتین شوند. چه اینکه هر دو، سابقه مربیگری تیم های ملی را نداشتند و فقط در رده باشگاهی موفق بودند. مربیگری در سطح ملی، دنیای دیگری است. هدایت آرژانتین از سوی گواردیولا و کرویف، نه برای ما خوب می شد و نه برای آنها.»

منوتی ادامه داد:« به نظر من باید عملکرد اسکالونی مورد ارزیابی قرار بگیرد و در این راه باید همه جوانب در نظر گرفته شود. اگر صرفا بخواهیم روی یک یا دو موضوع تمرکز کنیم، اشتباه خواهد بود. ما باید قطر را شکست دهیم و برایم مهم نیست به عنوان تیم چندم راهی مرحله بعد می شویم. صرفا صعود کفایت می کند اما اگر دوشنبه حذف هم شویم، شگفت زده نخواهم شد.»

برچسب‌ها: تیم ملی آرژانتین گواردیولا کرویف

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

75 تیم قوی مصطفی1398/04/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi