خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,801

رسمی؛ تغییر نام لیگ فرانسه به Uber Eats Ligue 1

رسمی؛ تغییر نام لیگ فرانسه به Uber Eats Ligue 1
اتحادیه فوتبال فرانسه با کمپانی آمریکایی اوبر ایتز به توافق نهایی رسید و این سامانه سفارش غذای آنلاین از فصل 21-2020 اسپانسر لیگ فوتبال فرانسه خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، طبق توافق صورت گرفته بین اتحادیه فوتبال فرانسه و اوبر ایتز، این کمپانی به مدت دو سال اسپانسر اول لیگ فرانسه خواهد بود؛ به طوریکه نام لیگ نیز به اوبر ایتز لیگ 1(Uber Eats Ligue 1) تغییر خواهد کرد.

طبق گزارش نشریه فیگارو، اوبر ایتز سالانه 32 میلیون یورو به اتحادیه فوتبال فرانسه پرداخت خواهد کرد که 12 میلیون یورو بیشتر از اسپانسر قبلی یعنی شرکت کانفورما خواهد بود. قرارداد طرفین تا سال 2022 است و سپس باید به یک توافق جدید و قطعا بزرگتر دست یابند.

دیدیه کیلوت، مدیر اجرایی اتحادیه فوتبال فرانسه در همین رابطه گفت:« مفتخریم که اعلام کنیم با "اوبر ایتز" قرارداد همکاری منعقد کرده ایم و این برند جهانی از این فصل بعد، اسپانسر اول لیگ فرانسه خواهد بود تا به پیشرفت و افزایش کیفیت لیگ فوتبال فرانسه کمک کند. خوشحالیم که اوبر ایتز فعالیت خود در فوتبال اروپا را با انتخاب لیگ فرانسه شروع خواهد کرد.»

برچسب‌ها: لیگ فرانسه رسمی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

13 0

239 ҚĪИǤ1398/03/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi