خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,323

نامه عجیب فدراسیون فوتبال ایران به AFC!

نامه عجیب فدراسیون فوتبال ایران به AFC!
فدراسیون فوتبال که در سال های اخیر به دنبال میزبانی جام ملت های آسیا بود و البته موفق نشد این امتیاز را به دست بیاورد حالا به دنبال میزبانی از مراسم انتخاب بهترین های فوتبال و فوتسال آسیا است.

فدراسیون فوتبال در دوره مدیریت علی کفاشیان ایران به دنبال میزبانی جام ملت های ۲۰۱۹ بود و حتی فرم های مربوطه به میزبانی را هم پر کرد اما در نهایت کنفدراسیون آسیا میزبانی را به اماراتی ها داد و در سال ۲۰۲۳ هم این بازی ها در چین برگزار خواهد شد. جام جهانی فوتسال در سال ۲۰۲۰ از دیگر درخواست های فدراسیون البته از فیفا بود که با این درخواست هم موافقت نشد.

اما این بار فدراسیون درخواست میزبانی مراسم انتخاب بهترین های فوتسال و فوتبال آسیا را در سال ۲۰۱۹ داده است. محمد حسن انصاری‌فرد، رییس کمیته فنی توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی دراین باره می گوید:

« ما به دنبال این هستیم که مراسم برترین‌ها را در ایران برگزار کنیم. با رییس دپارتمان فوتسال AFC صحبت کرده‌ایم و او قول داده اگر ما بتوانیم ‌اسپانسر بگیریم این مراسم در ایران برگزار شود.»

گفتنی است در این باره کمیته اجرایی کنفدراسیون آسیا تصمیم می گیرد و شاید در نشست آتی کمیته اجرایی درخواست فدراسیون مورد بررسی قرار گیرد. در صورت موافقت کنفدارسیون فوتبال آسیا با درخواست فدراسیون مراسم انتخاب بهترین های فوتبال و فوتسال آسیا در سال ۲۰۱۹ در یکی از هتل های تهران برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها: ایران کی روش سردار آزمون تیم ملی سرمربی جدید فدراسیون

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

13 4

341 Taj_fc1398/03/21

✌ℓøṽεℓøґᾔ۪1۫7۫✌: جام ملتهارو بیارن ایران کدوم ورزشگاها میبرن؟جز آزادی بقیه افتضاحن//فولاد آره نا رو هم در نظر بگیریم بازیا دو ماه زمان میبره

22 خرداد (00:32)


22 خرداد (00:24)


سراب گل: میخوان مراسم یا تورنومنت تو ایران برگزار کنن بعد به زنایی که میان به زور روسری ببوشونن! خوب معلومه ای اف سی و فیفا اسکل نیستن که

21 خرداد (15:19)


✌ℓøṽεℓøґᾔ۪1۫7۫✌: حالا ک چی میزبانی جم ملتها کجا مراسم بهترین های فوتبال و فوتسال کجا//ایران پتانسیل جام ملتها رو نداره

21 خرداد (12:02)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi