خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,387

تغییر نقش کاپیتان، عامل موفقیت لیورپول

تغییر نقش کاپیتان، عامل موفقیت لیورپول
جردن هندرسون، کاپیتان لیورپول می‌گوید جلسه‌ای که با یورگن کلوپ داشته به تغییر پست او در میدان منجر شده و به همین علت توانسته در دو دیدار اخیر لیورپول مقابل ساوتهمپتون و پورتو بدرخشد.
وی در بازی‌های اخیر این تیم اجازه بیشتری برای مشارکت در حرکات تهاجمی این تیم پیدا کرده است. این در حالی است که در 18 ماه گذشته از هندرسون در ترکیب لیورپول بیشتر به عنوان هافبک دفاعی استفاده می‌شد.
اما هندرسون می‌گوید بعد از اینکه در تیم ملی انگلیس به عنوان بازیکن شماره 8 سنتی به خدمت گرفته شده و بازی‌های خیلی خوبی انجام می‌دهد، از مربی‌اش در لیورپول می‌خواهد پست او در این تیم را تغییر دهد. اتفاقی که در دو بازی اخیر مرسی‌سایدی‌ها افتاده و هندرسون در این دو بازی مقابل ساوتهمپتون و پورتو برای قرمزهای آنفیلد درخشان ظاهر شده است.

هندرسون در جریان پیروزی روز سه‌شنبه لیورپول مقابل پورتو که با نتیجه 2-0 بدست آمد به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.

هندرسون درباره تغییر نقشش در ترکیب لیورپول و گفتگویش با یورگن کلوپ گفت:" اینکه یک بازیکن از سرمربی‌اش بخواهد پست او را عوض کند کار سختی است. من چه به عنوان کاپیتان و چه به عنوان فوتبالیستی عضو تیم همیشه تیمم را در اولویت می‌دانم و هر کاری که سرمربی از من بخواهد انجام می‌دهم".
کاپیتان لیورپول در ادامه گفت:" ولی بعد از بازی‌هایم در تیم ملی انگلیس با شماره 8 به سراغ یورگن کلوپ رفتم تا با او صحبت کنم و از همان اول احساس کردم که با او می‌توانم حرف دلم را بزنم. کلوپ بازی‌های انگلیس را دیده بود و گفت درباره این موضوع فکر می‌کند. اگر دو بازی اخیر را دیده باشید می‌دانید که نتیجه مثبت بوده است".

برچسب‌ها: لیورپول جردن هندرسون جوردن هندرسون

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

154 مورفی1398/01/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi