خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,185

شوخی برانکو: جنگ دومی جالب شده چون قهرمان معلوم است

شوخی برانکو: جنگ دومی جالب شده چون قهرمان معلوم است
پرسپولیس با وجود افتی که برخی کارشناسان می گویند و حتی با توجه به قدرت گرفتن دوباره استقلال، سپاهان و تراکتورسازی در این فصل از رقابت های لیگ برتر نیز یکی از مدعیان درجه یک قهرمانی است و این شانس را دارد که در کسب این عنوان هت تریک کند. این در حالی است که سرخ های تهران، کماکان در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا برای کسب موفقیت شانس دارند. برانکوایوانکوویچ سرمربی کروات پرسپولیس که در 4 سال اخیر توانست این تیم را به دوران پرشکوه بازگرداند بی شک نقش اول این موفقیت ها است و امیدواری زیادی دارد که این روند در آینده تداوم داشته باشد. او گفت و گوی مفصلی با سالنامه "روزنامه شرق" درباره مسایل مختلفی از جمله حضور مجددش در تیم ملی ایران و موفقیت پرسپولیس در آینده انجام داده که بخش هایی از آن را در زیر می خوانید:

چرا به ایران بازنگشتم؟

برانکو در این مصاحبه و در رابطه با این موضوع قدیمی که چرا بعد از حذف تیم ملی ایران در جام جهانی 2006 به ایران نیامد می گوید:« ماجرای جدایی من از تیم ملی ایران مربوط به زمانی است که آقای دادکان رئیس فدراسیون فوتبال بود و قرارداد من هم بلافاصله بعداز جام جهانی تمام شد. من خودم هم گفته بودم که بعد از حضور در تیم ملی ایران در جام جهانی دوست دارم در تیم باشگاهی به کارم ادامه دهم. دیگر برای برگشتن یا حتی تمدید قرارداد مذاکره نکردیم، اینطور هم نتیجه گیری شد فضا برای ادامه همکاری مساعد و مثبت نبود. همانطور که شما به آن اشاره کردید. گفتم؛ من قبلش عنوان کرده بودم که می خواهم بروم و به کار در فوتبال باشگاهی ادامه دهم؛ همان زمان می شنیدم که خیلی ها از دست من عصبانی هستند. البته واقعا برایم قابل درک نبود که از دست من عصبانی هستند؟ قرارداد من بعد از جام جهانی تمام شده بود و مسئولیت دیگری نداشتم.»

برچسب‌ها: پرسپولیس برانکو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

31 ابیورد سیمرغ1397/12/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi