خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,183

رضایت برانکو از امکانات درفشی فر

رضایت برانکو از امکانات درفشی فر
به گزارش "ورزش سه"، کادرفنی تیم پرسپولیس به همراه محسن خلیلی امروز راهی ورزشگاه درفشی فر شدند تا از امکانات آن بازدید کنند. این استادیوم که مورد بازسازی نسبی قرار گرفته، از روز چهارشنبه میزبان تمرینات تیم فوتبال پرپسولیس خواهد بود.

برانکو که کارش را با پرسپولیس در همین زمین آغاز کرد، به همراه دستیارانش از چمن، سالن بدنسازی و رختکن درفشی فر دیدن کرد و گفت: از دیدن این شرایط بسیار خوشحال هستم. وجود این چمن مصنوعی بسیار خوب است. این ایده خود من بود و از پیگیری باشگاه خوشحال هستم. حالا این زمین تا 10 سال گارانتی دارد بدون آنکه به آبیاری یا نگهداری خاصی نیاز داشته باشد. شرایط بد جوی روی این زمین تاثیر ندارد و هر زمان هم که مشکلی پیش بیاید می‌توانیم برای تمرین به اینجا بیاییم. این یکی از بهترین چمن‌های مصنوعی است که من در ایران دیده‌ام.

سرمربی سرخ ها همچنین در تخته وایت برد یادداشت کوچکی با این عنوان نوشت: برایتان بهترین ها را آرزو می‌کنم از کارتان لذت ببرید و با انگیزه کار کنید.

برچسب‌ها: پرسپولیس ورزشگاه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

199 هایزنبرگ کبیر1397/12/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi