خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,111

پیروزی مقابل سویا، کلید موفقیت رئال در ادامه فصل

پیروزی مقابل سویا، کلید موفقیت رئال در ادامه فصل
این بیانیه با گل‌های کاسمیرو و لوکا مودریچ برای هواداران خوانده شد. پیام آنها این بود:" نباید به بارسلونا یا جدول لالیگا فکر کنیم بلکه باید بازی به بازی بهتر شویم و سه امتیاز‌ها را کسب کنیم و ببینیم تا کجا پیش خواهیم رفت."

پس از نیم فصل اول که پر از ناکامی و نا امیدی بود، بازیکنان رئال مادرید تلاش می‌کنند که بیشتر مراقب باشند و بازی به بازی پیش بروند. جدا از دیدار با لگانس که شرایط بازی به خاطر پیروزی 3-0 رئال در دور رفت، به شکل دیگری پیش رفت، سپیدپوشان در سال 2019 نمایش خوبی داشته اند و توانسته اند به رده سوم برسند.

فاصله 10 امتیازی با صدرنشین یعنی بارسلونا، یکی دیگر از موانع رئال است ولی رئال مادرید با پیروزی مقابل تیم شهر سویل، یک بازی 6 امتیازی را پشت سر گذاشت. مودریچ پس از بازی گفت:" امیدوارم که این بازی یک جرقه نباشد و بتواند نقطه عطفی در فصل ما باشد. کم کم، تیم ما بهتر و بهتر می‌شود و سعی داریم بالاتر نیز برویم."

رئال مقابل بتیس سه امتیاز بازی را با تلاش، از خود گذشتگی و جنگندگی کسب کرد ولی مقابل سویا با ارائه یک فوتبال خوب.

کاسمیرو پس از بازی گفت:" خیلی خوشحالیم که نمایش خوبی در زمین داشتیم و با تلـاشی که این هفته نشان دادیم، ثابت کردیم می‌توانیم خیلی خوب باشیم. باعث شادی هوادارانمان شدیم و به آنها بهانه ای برای خوشحالی دادیم. برای ما در این مقطع، این یک موضوع اساسی بود."

بازیکنان رئال از حد و حدودشان به خوبی اگاه هستند و می‌دانند که باید بیشترین تلـاش را انجام دهند و مقابل حریفان کم نیاورند. کاری که ما باید انجام دهیم این است که بازی به بازی پیش برویم و تمام تلـاشمان را انجام دهیم که به برتری برسیم."

سانتیاگو سولاری نیز از دو نتیجه اخیر تیمش در لالیگا راضی بوده زیرا تیمش خوب کار کرده و شایسته پیروزی بوده است. همچنین خبرهای خوب دیگری نیز برای رئالی ها در راه است.

چندین بازیکن کلیدی این تیم که به علت مصدومیت از میادین به دور هستند، خود را برای بازی های پیش رو آماده می‌کنند. تونی کروس و مارکوس یورنته احتمالا برای دیدار با خیرونا در کوپا دل ری آماده هستند و مارکو آسنسیو می‌تواند در دیدار مقابل اسپانیول تیم را همراهی کند و ماریانو نیز در آستانه بازگشت است.

هنوز مشخص نیست که گرت بیل چه زمانی به میادین برمی‌گردد ولی ستاره ولزی سخت در تلـاش است که زودتر شرایط بازگشتش را مهیا کند و انتظار نمی‌رود زمان زیادی تا بازگشتش به میادین باقی مانده است. با بازگشت این بازیکنان، اخبار خوب برای رئالی ها تکمیل می‌شود.

برچسب‌ها: رئال مادرید سویا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

88 ᴍᴀʀɪʟʏɴ ᴍᴏɴʀᴏᴇ1397/10/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi