خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتلتیکومادرید
اتحاد اتلتیکومادرید
19
3,029

جدایی فیلیپه لوئيس از اتلتیکو در پایان فصل قطعی است

جدایی فیلیپه لوئيس از اتلتیکو در پایان فصل قطعی است
جدایی فیلیپه لوئيس از اتلتیکو مادرید در پایان فصل قطعی است
فیلیپه لوئيس، مدافع برزیلی اتلتیکو مادرید آخرین ماه‌های حضورش در این تیم را سپری می‌کند.

فیلیپه لوئيس یکی از ستون‌های اتلتیکو در عصر موفقیت آمیز سالیان اخیر این باشگاه بوده است. از تابستان 2010 که او از دپورتیوو لاکرونیا خریداری شد، لوئيس زیر نظر دیگو سیمئونه به یکی از بهترین دفاع چپ‌های دنیا تبدیل شد و حالا در 33 سالگی، هشتمین و احتمالا آخرین فصل حضورش در جمع راه راه پوشان را تجربه می‌کند. فیلیپه می‌تواند با خیالی آسوده از آخرین ماه‌های حضورش در تیم محبوبش لذت ببرد.

فیلیپه که تا پایان فصل با روخی بلانکوس قرارداد دارد، از چند هفته دیگر و با شروع ژانویه، می‌تواند بدون هیچ مانعی با هر باشگاهی مذاکره کند. همه شواهد حاکی از این است که فیلیپه لوئيس قراردادش با اتلتیکو را تمدید نمی‌کند و به تیم دیگری می‌رود. در واقع سومین خداحافظی فیلیپه، قطعی و بدون بازگشت خواهد بود. او تابستان 2014 پس از قهرمانی در لالیگا به همراه دیگو کوستا راهی چلسی شد اما پس از تنها یک فصل به ویسنته کالدرون برگشت.

خداحافظی دوم همین تابستان بود. جایی که فیلیپه لوئيس نمی توانست پیشنهاد پاری سن ژرمن را رد کند و درخواست خروج هم داد اما پاریسی‌ها نتوانستند رضایت اتلتیکو مادرید را 15 روز پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات، جلب کنند و انتقالی صورت نگرفت. ژوئن 2019 اما دیگر جدایی قطعی خواهد بود. یکی از ستون‌های عصر طلایی اتلتیکو از این تیم جدا می‌شود. شاید در بهترین زمان ممکن.

برچسب‌ها: اتلتیکو مادرید فیلیپه لوئیس مصدومیت جدایی فوتبال لالیگا اسپانیا فصل

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

593 پرسپولیس‌‌‌1397/09/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi