خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,322

جام جهانی 2022 در کدام کشور برگذار خواهد شد؟

جام جهانی 2022 در کدام کشور برگذار خواهد شد؟
به گزارش "ورزش سه"، دوحه از سه روز پیش میزبان سمیناری با حضور شخصیت های برجسته از کنفدراسیون های قاره ها همین طور روسای 66 فدراسیون فوتبال از کشورهای صاحب نام بود که در این سمینار جیانی اینفانتینو رئیس فیفا خود به شخصه سمینار را رهبری می کرد.

رسانه های دوحه در پوشش اخبار این نشست ها مدعی شدند امروز اینفانتینو در پایان سمینار سه روز فیفا در نشستی مطبوعاتی به تشریح روند سمینار و تصمیم گیری های لازم برای آینده فوتبال خواهد پرداخت که مهم ترین بخش سخنان رئیس فیفا به اعلام رسمی زمان برگزاری جام جهانی 2022 قطر برمی گردد.

طی سال های گذشته اختلاف نظرهای بسیار زیادی در خصوص تقویم پیشنهادی قطر میزبان جام جهانی 2022 رقم خورده بود که برگزاری سمینار اخیر فیفا در دوحه برای رسیدن به جمع بندی های لازم برای زمان این تورنمنت مهم بود از همین رو روزنامه های الوطن، الرایه، استاد الدوحه و ... با انتشار اخبار این سمینار مدعی شدند عصر امروز زمان دقیق آغاز جام جهانی 2022 از سوی اینفانتینو در کنفرانسی مطبوعاتی مشخص خواهد شد.

برچسب‌ها: فوتبال_جام جهانی فوتبال_تیم ایران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 1

51 PaĐran1397/09/22

خلیج پارس: تیتر چی زدی!؟؟متن خبر چی هست و چی میگه.!

22 آذر (16:49)


هیچ خبر مرتبطی یافت نشد!

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi