خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فیورنتینا
اتحاد فیورنتینا
28
1,340

پیولی : هواداران قدرت مضاعف تیم خواهند بود

پیولی : هواداران قدرت مضاعف تیم خواهند بود
اسفانو پیول همچان از حمایت هواداران آگاه است و امیدواره تا هواداران ویولا جو دشواری را برای بیانکونری که حساس ترین بازی فصل تیم است را رقم بزنند .

صحبت های پیولی در کنفرانس خبری :

" یونتووس ؟ در چند سال گذشته فاصله و رشد تیمیشان را با بقیه تیم ها افزایش داده اند . جو تیمی آنها ذهنیت برنده را به شما می دهد . نه فقط مربیان و بازیکنان بلکه در کل مجموعه باشگاه . فقط نیاز است بازی کنید .

استادیم پر از تماشاگر ؟ تنها کسانی که در تیم فعلی برابر یووه پیروز شده اند کیه زا و مکس اولیویرا هستند اما از مانی که من در تیم بازی متا الان همه اهمیت بالای این بازی را می دانند . یونتووس قوی ترین تیم در ایتالیا و یکی از بهترین ها دراروپاست . استادییوم پر از تماشاگر به ما کمک خواهد کرد همانطور که در طول این فصل همیشه کنار تیم بوده اند . باید با ذهنیت فنی و بالایی که لازمه ای این بازیست به میدان برویم . با بهترین تمرکز می توان یووه را به زحمت انداخت باید روی خنی کردن برنامه های دفاعی کیه لینی کار کنیم او موتور یووه در خط دفاع آنهاست و بدون او توازن دفاعشان به هم خواهد ریخت .

ضعف خط حمله ؟ فردا مهم است که گلزنی کنیم و حال مهم این که چه کسی گل بزند اهمیتی ندارد فردا فرصت هایی را خلق خواهیم کرد اما کمتر از آنچه در بازی ها قبل داشته ایم و نباید به خودمان اجازه اشتباه را بدهیم . فقط باید تمرکزمان در لمس هر توپ کامل باشد .

آندره دلاواله ؟ با انگیزه و با حرارت او را ملاقات کردم .

کارنامه ضعیف برابر یووه ؟ گذشته را نمی شود تغییر داد اما آینده را بله

برچسب‌ها: پیولی یوونتوس فیورنتینا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

112 Paris_st.g1397/09/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi