خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,725

خودباوری و انسجام استقلال در بازی با پدیده باید مضاعف تر شود

خودباوری و انسجام استقلال در بازی با پدیده باید مضاعف تر شود
مهاجم ملی پوش و گلزن خوش تکنیک اسبق استقلال ضمن ابراز خرسندی از بهبود روند حرکتی تیم استقلال گفت : در سه بازی اخیر ، طراوت و کیفیت استقلال امیدوار کننده بود و امیدوارم در بازی حساس پنجشنبه مقابل تیم پدیده این فاکتورها نیز به نمایش در آید و تفکرات شفر بتواند مثمر ثمر واقع شود.

عبدالعلی چنگیز در گفت و گویی با سایت رسمی باشگاه استقلال افزود: واقعیت این است که سه حریف اخیر استقلال از نظر سطح کیفی پایین تر از تیم پدیده هستند ولی بهر حال خودباوری و انرژی و عزم بازیکنان قابل ستایش است و بنظر می رسد اگر این انسجام تداوم داشته و مضاعف تر شود ، کسب سه امتیاز در دیدار آتی مقابل نماینده مشهد دور از دسترش نباشد.

این پیشکسوت نام آشنا در ادامه تصریح کرد : امتیازات تیم های بالای جدول نزدیک است و به باور بنده در صورت برتری بر پدیده ، تیم استقلال می تواند حتی بعنوان یک مدعی جدی مطرح شود. جدیت جوانان قابل ستایش است و اگر این دسته از بازیکنان با نفرات پخته و باتجربه بخوبی با هم هماهنگ شوند ، استقلال توانایی و پتانسیل آن را دارد که بهتر از گذشته به میدان بیاید و انتظار هواداران خود را اجابت کند.

چنگیز با اشاره به اینکه حرکت روبه جلو و اعتماد بنفس استقلال باعث امیدواری است ، اضافه کرد : از یاد نبریم که حفظ این سطح و این فرمول تا زمان برگزاری نیم فصل دوم سخت تر است و پس از اتمام بازی با پدیده ، کادر فنی استقلال باید بگونه ای مهندسی کند که نفرات تیم آمادگی ذهنی و خودباوری کنونی را از دست ندهند .

برچسب‌ها: استقلال تهران استقلال لیگ برتر ایران جام خلیج فارس استقلال-پدیده

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

16 0

192 پسران یکدل1397/09/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi