خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پدیده
اتحاد پدیده
15
3,298

اعتصاب در پدیده ادامه دارد

اعتصاب در پدیده ادامه دارد
در حالی که پدیده مشهد در نخستین مسابقه جام حذفی به برتری مقابل ذوب‌آهن رسید و در هفت مسابقه اخیر لیگ برتر هم هیچ شکستی نداشته و بالاتر از پرسپولیس و سپاهان صدرنشین است، اما اوضاع مالی چندان مطلوبی ندارد و بازیکنان این تیم در سخت‌ترین شرایط کارشان را از ابتدای فصل انجام داده‌اند.

بعد از ادامه‌دار شدن مشکلات مالی این تیم که نمایش تاکتیکی بسیار خوبی در کنار نتایج درخشان در لیگ هجدهم داشته، بازیکنان پدیده تصمیم گرفتند تا عدم پرداخت مطالبات‌شان تمرینی انجام ندهند و آماده بازی پیش روی جام حذفی مقابل فولاد خوزستان نشوند.

شاگردان یحیی گل‌محمدی دیروز یکشنبه حاضر به انجام تمرین نشدند و اعلام کردند تا زمانی که پولی به حساب‌شان واریز نشود و دریافتی نداشته باشند، حاضر به انجام تمرین نیستند که امروز هم همین کار را انجام دادند و برای دومین روز متوالی تمرین نکردند.

در حالی مدیران باشگاه پدیده فعلا نتوانستند پرداختی صحیحی به کادر فنی و بازیکنان پدیده داشته باشند که این تیم روز جمعه هفته جاری در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی میزبان فولاد خوزستان خواهد بود و شایعاتی مبنی بر کناره‌گیری از این مسابقات هم به دلیل مشکلات مالی از سوی این تیم مشهدی شنیده می‌شود.

برچسب‌ها: اعتصاب پدیده

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

9 0

85 Realmadrid Iran1397/07/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi