خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

مقایسه آماری دو تیم چلسی و منچستریونایتد تحت هدایت مورینیو

مقایسه آماری دو تیم چلسی و منچستریونایتد تحت هدایت مورینیو
سرمربی حال حاضر شیاطین سرخ و سابق آبی‌های لندن، عملکرد پر فراز و نشیبی را در این دو تیم داشته است.
ژوزه مورینیو پس از دوران موفق و قهرمانی با تیم‌های مختلف روزهای پر فراز و نشیبی را در تیم محبوب و پرهوادار منچستریونایتد پشت سرمی‌گذارد.
مورینیو از 321 باری که هدایت آبی‌های لندنی را برعهده داشته است موفق شده در بین سال‌های 2004 تا 2015 سه عنوان قهرمانی و چهار جایزه مهم برای این تیم به ارمغان آورد. وی عملکرد قابل قبولی می‌توان گفت در این تیم بدست آورد.
فصل گذشته، پرتغالی ها از زمان سر الکس فرگوسن بالاترین مقام لیگ را به دست آوردند که مورینیو موفق شد در این فصل از زمانی که در منچستر حضور داشته بالاترین امتیازات را در لیگ جزیره کسب کند و از این حیث فرگوسن را پشت سر بگذارد. این مقام در منچستریونایتد برای مورینیو بدست آمد. نسبت کنونی امتیازگیری منچستر یونایتد با هدایت مورینیو در هر بازی، در حال حاضر کمتر از هر سرمربی دیگری در لیگ برتر است.
گزارش‌ها ادعا می کنند که سلسله مراتب نتیجه گیری یونایتد در اوایل ماه جاری نشان داده که این تیم پس از چهار بازی بدون پیروزی با وجود فشارهای زیاد بالاخره توانست در آخرین بازی خود نیوکاسل را با نتیجه 3-2 شکست دهد. حال سوال اینجاست که آیا شیب فعلی همین طور خواهد ماند؟ آیا ژوزه موفقیت های بیشتری را در طول دوره های طولانی تر به دست می آورد و تاکتیکش تکامل یافته‌تر می‌شود؟ در ادامه تک تک بررسی خواهیم کرد.....
نتایج مورینیو در منچستر یونایتد الگوی مشابهی را در مقایسه با بودنش در چلسی دنبال می کند: فصل اول قوی، فصل دوم متعادل در فصل سوم که باید دید این روند بهبود پیدا می‌کند. گرافیک زیر چگونگی نتایج مورینیو در 10 فصل حضور در فوتبال انگلیس به نمایش گذاشته شده است، این گرافیک نشان نشان دهنده شروع وحشتناک مورینیو با شیاطین است که هر روز او را به درهای خروجی باشگاه نزدیک‌تر می‌کند.
حال می‌خواهیم به گل‌های به ثمر رسیده شیاطین بپردازیم. یونایتد در فصل گذشته به طور عمده مدافعانش به تنهایی 28 گل به ثمر رساندند که این آمار در مقایسه با منچسترسیتی اصلا قابل مقایسه نیست. با این حال، یونایتد تنها با 68 گل در مقایسه با چلسی و شش تیم دیگر بهترین تیم بوده‌ است.
سبک دفاعی یونایتد تحت مورینیو به طور گسترده مورد انتقاد قرار گرفته است که خیلی‌ها بر این باور هستند که منچستر خسته کننده بازی می‌کند. مورینیو فصل گذشته میانگین گلهای زده زیادی تا پایان ماه سپتامبر ثبت کرد که موفق شدند در هر دیدار خود میانگین 3 یا 4 گل به ثمر برسانند.
ژوزه در ابتدا برای اولین بار در چلسی از یک سیستم 3-3-4 استفاده کرد اما پس از بازگشت به استمفورد بریج، سیستم 1-3-2-4 را در دستور کار خود قرار دارد. او با رفتن به یونایتد در ابتدا از سیستم 4-3-3 استفاده کرد و بعدها نظر خود را عوض کرد و از همان سیستم همیشگی خود یعنی 1-3-2-4 بهره برد.
بنابراین، مشکل اصلی تیم مورینیو ایجاد و شانس‌های گلزنی خیلی کم در مقابل حریفانش است، مشکلی که در این فصل به وضوح دیده شده است. یونایتد برای چهارمین بار پیاپی در لیگ برتر در رتبه هشتم با 13 امتیاز قرار دارد. شش تیم دیگر از جمله بورنموث و لسترسیتی در این فصل بالاتر از یونایتد قرار دارند که روند صعودی‌ آنها بسیار قابل توجه است.
با توجه به این آمار و ارقام می‌توان گفت که مورینیو به مراتب در پاره‌ای از فصل روند صعودی و نزولی داشته است؛ گاهی فوق‌العاده بوده و گاهی هم باخت‌های بدی را متحمل می‌شده است.

برچسب‌ها: ژوزه مورینیو منچستر یونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

109 هَنگِ اِکتِشاف (ح)1397/07/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi