خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,387

کلوپ: لیورپول بهتر و بهتر خواهد شد

کلوپ: لیورپول بهتر و بهتر خواهد شد
به گزارش "ورزش سه"، شاگردان کلوپ در 4 بازی خود در لیگ برتر موفق به کسب پیروزی شده اند و در حال حاضر صدرنشین رقابت ها هستند. بسیاری لیورپول را در این فصل مدعی قهرمانی می‌دانند و معتقدند که آنها پس از 18 سال، طلسم را خواهند شکست. حال کلوپ مدعی شد که تیمش رفته رفته بهتر و بهتر خواهد شد.
او گفت:" بازیکنان هنوز در بالاترین سطح خود نیستند. این موضوع به این خاطر است که در شروع فصل هستیم و طبیعی است. همه باید بدانند که خیلی کارها برای انجام دادن داریم ولی اگر ندانند، من به آنها گوشزد خواهم کرد. وقتی 4 بازی را می‌برید، شاید گفتن این موضوع عجیب باشد ولی به نظرم ما هنوز در پیش فصل هستیم و مسیری طولانی پس از تابستان پیش روی ماست.

از ماه سپتامبر، هر 3 روز بازی داریم بنابراین از حالا باید کار را شروع کرد و به نظرم طبیعی است که صد در صد آماده نباشید."

برچسب‌ها: یورگن کلوپ لیورپول

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

65 فولام آمریکا1397/06/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi