خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,275

کواچ: مقابل منچستریونایتد تسلط کامل داشتیم

کواچ: مقابل منچستریونایتد تسلط کامل داشتیم
وبسایت رسمی برنامه نود - نیکو کواچ سرمربی بایرن مونیخ پس از پیروزی یک بر صفر شب گذشته (یکشنبه) شاگردانش در بازی دوستانه مقابل منچستریونایتد در ورزشگاه آلیانس آره‌نا در خصوص شایعاتی که درباره احتمال جدایی ژروم بواتنگ از باواریایی‌ها وجود دارد، توضیحاتی را به خبرنگاران ارائه کرد.

به گزارش سایت نود، از ابتدای تابستان شایعاتی در خصوص پیوستن مدافع آلمانی ۲۹ ساله بایرن مونیخ به تیم‌هایی مانند پاری‌سن‌ژرمن و منچستریونایتد وجود داشته اما فعلاً هیچ یک از آنها محقق نشده است.

کواچ درباره بواتنگ گفت: درباره ژروم، هیچ اتفاق جدیدی رخ نداده است. او در این بازی از زمانی که به میدان رفت، عملکرد بسیار خوبی داشت. من خوشحالم که او دوباره در کنار ماست اما نه فقط او بلکه همه بازیکنان‌مان.

بواتنگ که تا سال ۲۰۲۱ با بایرن مونیخ قرارداد دارد از سال ۲۰۱۱ که از منچسترسیتی به باواریایی‌ها ملحق شد، ۶ قهرمانی متوالی در بوندس‌لیگا و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کسب کرده است.

کواچ در ادامه درباره بازی شاگردانش مقابل منچستریونایتد صحبت کرد و اظهار داشت: من شاهد یک بازی بسیار خوب از تیمم بودم. ما بر بازی مسلط بودیم، تملک توپ داشتیم و در مقابل با پرسینگ حریف بسیار خوب عمل کردیم. موقعیت‌هایی هم داشتیم که به گل تبدیل نشد. در کل من راضی‌ام به خصوص که بازی را بردیم. حالا می‌توانیم با آسودگی خاطر برای بازی مقابل اینتراخت فرانکفورت آماده شویم.

بایرن مونیخ روز دوازدهم آگوست (یکشنبه هفته آینده) در سوپرجام آلمان به مصاف اینتراخت فرانکفورت، قهرمان فصل گذشته جام حذفی می‌رود.

برچسب‌ها: بایرن مونیخ بایرن کواچ منچستر یونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

192 محمد تپلی1397/05/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi