خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پدیده
اتحاد پدیده
15
3,298

از پدیده تا پدیده؛ پرسپولیسِ زیر و رو شده!

از پدیده تا پدیده؛ پرسپولیسِ زیر و رو شده!
به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان پایتخت فردا به مصاف تیم پدیده مشهد خواهند رفت، همان تیمی که در هفته اول لیگ پانزدهم نیز مقابل آن صف آرایی کردند. پرسپولیسی ها در تیم فعلی شان نسبت به ترکیب فیکس آن بازی فصل کمال کامیابی نیا و علی عیپور را در اختیار دارند.
در آن دیدار قرمزها با ایمان صادقی، مهرداد کفشگری، رامین رضاییان، محسن بنگر، علی علیپور، لوکا ماریچ، کمال کامیابی نیا، فرشاد احمدزاده، میلاد کمندانی، بابک حاتمی و زنده یاد هادی نوروزی وارد زمین شدند. یک فصل بعد از بین این نام ها فقط احمدزاده، کامیابی نیا، رضاییان و علیپور در پرسپولیس بودند. رضاییان در اواسط لیگ شانزدهم از تیم اخراج شد و احمدزاده هم چند هفته پیش به لیگ لهستان پیوست.
البته از تیم لیگ پانزدهم محمد انصاری، امید عالیشاه و احمد نوراللهی نیز در تیم فعلی هستند.
پرسپولیسی ها بازی با پدیده در آغاز لیگ را با گل زیبای زنده یاد هادی نوروزی در خاطر دارند. گلی که آخرین گل این بازیکن برای پرسپولیس بود.

برچسب‌ها: پدیده پرسپولیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

36 میلاد پسر بد1397/05/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi