خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,185

تمام پیشنهادات امیری از سوی پرسپولیس پذیرفته شد

تمام پیشنهادات امیری از سوی پرسپولیس پذیرفته شد
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به اینکه طی روز‌های گذشته چندین جلسه در مورد تمدید قرارداد وحید امیری با وکیل وی برگزار کردیم و آخرین جلسه آن، بعدازظهر روز چهارشنبه انجام شد، کلیه پیشنهادات وحید امیری از سوی آقای گرشاسبی مورد قبول واقع گردید.

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه در خصوص حضور و پیشنهادات وحید امیری اظهار داشت: با توجه به اینکه طی روز‌های گذشته چندین جلسه در مورد تمدید قرارداد وحید امیری با وکیل وی برگزار کردیم و آخرین جلسه آن، بعدازظهر روز چهارشنبه انجام شد، کلیه پیشنهادات وحید امیری از سوی آقای گرشاسبی مورد قبول واقع گردید.
وی افزود: قرار بود وحید امیری امروز پنجشنبه در باشگاه حضور یابد و آخرین مراحل قرارداد خود را انجام دهد که این اتفاق نیفتاد و در کمال تعجب با مصاحبه وکیل وحید امیری در خبرگزاری‌ها مبنی بر اینکه امیری منتظر جواب باشگاه است، مواجه شدیم که باعث تعجب بیشتر ما شد.

خمارلو تصریح کرد: این مصاحبه تعجب ما را برانگیخت، چون به ایشان گفته بودیم که شرایط و پیشنهادات وی مورد قبول باشگاه واقع شده است و هم اکنون نیز منتظر وحید امیری هستیم تا وی بتواند پس از ثبت قرارداد، در پرسپولیس بازی کند.

برچسب‌ها: پرسپولیس امیری

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

107 Hosseingh1397/04/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi