خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار کرواسی
اتحاد کرواسی
14
834

کیتاروویچ : متوجه باران بازی فینال ۲۰۱۸ نشدم!

کیتاروویچ : متوجه باران بازی فینال ۲۰۱۸ نشدم!
رئیس جمهور کرواسی از عدم توجه به باران شدید مراسم اعطای جوایز تیم های قهرمان و نایب قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در ورزشگاه لوژنیکی مسکو گفت.
به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از اسپورت اکسپرس روسیه، کولیندا گرابار کیتاروویچ درباره بارش شدید باران مراسم اعطای جوایز تیم های قهرمان و نایب قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با حضور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری این کشور و جانی اینفانتینو، رئیس سوئیسی فیفا گفت: حتی تا زمانی که بارش باران قطع نشد متوجه آن نبودم! موهای خیسم حتی برای من دیگر اهمیتی نداشت، زیرا فقط به بازیکنان فکر می کردم و کسانی که در کشورم (کرواسی) و تمام جهان شاهد آن بودند.

رئیس جمهوری کرواسی در پاسخ به این پرسش که آیا از شکست تیم ملی کشورش در بازی فینال برابر فرانسه ناامید شده است اظهار داشت: البته احساس مخلوطی داشتم. این جام جهانی برای من طوفانی از احساس ها را به ارمغان آورد. من به همسرم حسادت کردم، زیرا او بازی تیم ملی فوتبال کرواسی برابر آرژانتین را از نزدیک در ورزشگاه تماشا کرد اما من نه! البته زمانی که به مرحله پلی آف رسیدیم تمام بازی ها به غیر از بازی نیمه نهایی به خاطر حضور در نشست ناتو را از نزدیک تماشا کردم. حتی به نظر می رسید فوتبال، مذاکرات ناتو را تحت الشعاع خود قرار داد. در حاشیه این نشست همه مشغول تماشای بازی ها بودیم. با امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه نیز در نشست ناتو توافق کردیم که بازی فینال را با هم در ورزشگاه لوژنیکی مسکو تماشا کنیم.

کیتاروویچ ادامه داد: وقتی که به مسکو آمدم دلم می خواست که کرواسی فاتح جام جهانی ۲۰۱۸ شود، هر چند می دانستم که رسیدن به بازی فینال یک موفقیت بزرگ است. به ویژه این که جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه توجه بسیار زیادی را در جهان به خود جلب کرد. بدین خاطر به تیم ملی فوتبال کرواسی و سرمربی (زلاتکو دالیچ) به خاطر هماهنگی فردی با بازیکنان خیلی افتخار می کردم.
منبع:تسنیم

برچسب‌ها: کرواسی فینال جام حذفی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

137 برِزیل1397/05/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi