خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرتغال
اتحاد پرتغال
7
15,583

ستاره پرتغال: حق مراکش، باخت به ایران نبود

ستاره پرتغال: حق مراکش، باخت به ایران نبود
به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال دو روز پیش با تساوی 3-3 برابر اسپانیا جام جهانی را آغاز کرد و حال خود را برای بازی چهارشنبه مقابل مراکش آماده می کند.

سیلوا، هافبک پرتغالی باشگاه لستر در مورد این بازی به مارکا گفت:« برابر اسپانیا نتیجه بدی نگرفتیم و هرچند از همان ابتدا برای برد وارد زمین شدیم اما نباید فراموش کرد که اسپانیا مدعی جدی قهرمانی است و ما برابر این تیم، شخصیت بالایی از خودمان نشان دادیم.

مراکش؟ پیروزی بر هیچ تیمی در جام جهانی ساده نیست و تا همین جا شاهد بازی های نزدیکی بوده ایم.

خیلی از بازیکنان مراکش در تیم های خوب اروپایی بازی می کنند و تیم باتجربه ای هستند و مطمئنم که کار ساده ای پیش رو نخواهیم داشت. بازی آنها برابر ایران را دیدم. مراکش موقعیت های گلزنی زیادی داشت و حق این تیم باخت نبود. در واقع نتیجه پایانی، بیانگر آنچه که در زمین رخ داد، نبود.»

رونالدو:« بدون او شاید نمی توانستیم به جام جهانی راه یابیم. نقش او در داخل و خارج زمین غیر قابل انکار است و باعث افتخار ماست که با او هم تیمی هستیم. او یک رهبر و کاپیتان بزرگ است. رونالدو را با مسی و هیچ بازیکنی قیاس نمی کنم. برای ما او بهترین رهبر و بازیکن دنیاست.»

برچسب‌ها: مراکش رونالدو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

100 سردار آزمون1397/03/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi