خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,111

چرا رونالدو عصبانی است؟

چرا رونالدو عصبانی است؟
به گزارش ورزش 11، روز گذشته فلورنتینو پرز مدیر باشگاه رئال مادرید پیغامی ویژه را برای کریستیانو رونالدو ارسال کرد که موجب خشم این سوپر استار پرتغالی شد تا او با ارسال ایمیل ویژه ای برای خورخه مندس خواهان پایان یافتن روند مذاکرات شود!

پیشنهاد فلورنتینو پرز به شماره 7 محبوب خود، پیشنهادی خیلی چشمگیر نبود! چرا که او با افزایش 11 میلیون یورویی دستمزد رونالدو موافقت کرده بود و این بدان معنی است که او باز هم پشت سر نیمار و لیونل مسی با دریافت سالانه 32 میلیون یورو دستمزد در رده سوم قرار می گرفت! همان مسئله ای که موجب عدم نارضایتی او از ماجرای دستمزدش شده بود تا درخواست جدایی خود را بر روی میز مدیران باشگاه بگذارد.

رونالدو انتظار داشت تا پیشنهادی حداقل 40 میلیون یورویی را از سوی باشگاه رئال مادرید دریافت کند که این مسئله با رویکرد متفاوت پرز بدل به رقمی دیگر شد تا رونالدو رسما به مندس پیغام دهد: با دیگر گزینه های موجود سریعا مذاکرات را در پیش بگیر!

این خشم رونالدو قطعا موجب آن خواهد شد تا آخرین پل های باقی مانده میان او و مدیران باشگاه خراب شود و دیگر هیچ گونه جای مذاکره ای باقی نماند! چرا که او در سن 33 سالگی آخرین سال های دوران حرفه ای خود را سپری می کند و به احتمال فراوان دیگر نتواند همانند گذشته از طریق فشار بر روی باشگاه امتیازات ویژه ای که می خواهد را کسب کند!

برچسب‌ها: رونالدو رئال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

12 3

294 Fifa191397/03/22

-taj-: چرا رونالدو عصبانی است؟ چون خر است!

26 خرداد (15:38)


رونالدو7تبریز: رونالدو 50 سالشم بشه از مسی سرتره . پس باید حتما حقوقشم بیشتر باشه !

24 خرداد (13:15)


Real Madrid Top: چرا اینقدر خبر های ضد رئالی منیویسین کلا ورزش 11 و ورزش3 ضد رئال هستن

22 خرداد (14:03)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi