خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,322

سیاست جالب کی روش در دیدار برابر ازبکستان؛

سیاست جالب کی روش در دیدار برابر ازبکستان؛
کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران در دیدار تدارکاتی روز گذشته برابر ازبکستان به طرز جالب توجهی لیست نهایی تیم ملی را برای جام جهانی 2018 روسیه لو داد. ازبکستان به هیچ وجه برای محک زدن میزان آمادگی بازیکنان تیم ملی ایران در آستانه جام جهانی، رقیبی مقتدر نبود و نمی شد به هیچ عنوان تاکتیک های اتخاذ شده کی روش را در جام جهانی کشف کرد! چرا که او نمی توانست در این دیدار همه چیز را بر روی دایره بریزد!
کی روش امتحانات تاکتیکی خود را برای دیدار دوستانه برابر ترکیه و پرو گذاشته است، حالا زمان تست های اولیه تاکتیک ها نیست! چرا که هنوز تیم ملی بازیکنان اصلی خود را در جام جهانی نمی شناسد و نزدیک تر شدن به آغاز این رقابت ها رفته رفته گزینه های اصلی شناخته می شوند.
سیاست سرمربی پرتغالی ایران در دیدار برابر دوستانه ازبکستان کاملا روشن بود، کارلوس کی روش کاملا دو دل است که مبادا گزینه های حذف او از لیست تیم ملی، در جام جهانی مهره ای کلیدی محسوب شوند با انتخابی اشتباه سرنوشت خود و میلیون ها ایرانی را تحت تاثیر قرار دهد.
فاز اول برنامه های کی روش، انتخاب لیست نهایی تیم ملی در جام جهانی است، از خط دروازه گرفته تا خط حمله بازیکنان مد نظر کی روش در دیدار برابر ازبکستان در حال محک خوردن بودند! برای اولین بار در دوران حضور کی روش بر روی نیمکت تیم ملی، شاهد آن بودیم که او به دنبال پیروزی نبود، شکست شاید بیشتر می توانست او را خوشحال کند! چرا که نقاط ضعف و عدم صلاحیت بازیکنان تیمش را برای حضور در جام جهانی بهتر می توانست بفهمد.
امیر عابدزاده و سید حسین حسینی دو گزینه ای هستند که کی روش بر روی آنها اطمینان نهایی ندارد و برای حذف یکی از آنها بر سر دوراهی قرار دارد! با ترکیب جالب توجه روز گذشته تیم ملی خیال همه راحت شد که علیرضا بیرانوند مسافر جام جهانی خواهد بود تا دومین دروازه بان تیم ملی رشید مظاهری باشد و گزینه سوم از میان عابدزاده و حسینی انتخاب شوند.
خط دفاع تیم ملی برای مرکزیت خود دچار دردسر است، پژمان منتظری یا سید جلال حسینی؟ و یا احتمالا محمد انصاری؟ جای هیچ بازیکنی در ترکیب کی روش تضمین شده نیست! حتی اگر سید جلال حسینی باشید! البته فعلا بزرگ ترین دغدغه کارلوس مرکز میدان است! بدون سعید عزت اللهی و علی کریمی و مصدومیت شجاعی و دژاگه! چه کسی می تواند بار سنگین این پست مهم را به دوش بکشد؟ بزرگ ترین سوال این روزهای سرمربی تیم ملی، سوال هزاران ایرانی نیز است!
در خط حمله نیز به نظر می رسد میان کریم انصاری فرد و مهدی طارمی شک های وجود دارد که چه کسی استحقاق حضور در جام جهانی را خواهد داشت؟ هنوز کی روش تصمیمی نگرفته است، اما بدون شک ترکیب حذف شدگان تیم ملی ایران برای حضور در جام جهانی، از لیست اولیه دیدار برابر ازبکستان خواهند بود!

برچسب‌ها: تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش ترکیب تیم ملی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

11 1

252 ﷼امیر کیانپور﷼1397/02/30

яαумσηɗ: ولمون کن برادر :| کیروش و سیاست ؟

30 ارديبهشت (15:44)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi