خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

ماتا:با عملکردی که ارائه کردیم، خودمان هم ناامید شدیم

ماتا:با عملکردی که ارائه کردیم، خودمان هم ناامید شدیم
دوم شدن ما قبل از شروع بازی قطعی نشده بود و اگر برنده می شدیم هم قطعی نمی شد. بازی های آینده مهم تر هم هستند و ما می دانیم که باید تا هفته انتهایی رقابت کنیم. فصلی طولانی بوده ولی باید تا انتها تلاش کرده تا این رده دوم را حفظ کنیم و از طرفی برای حضور در یک فینال جام حذفی دیگر خواهیم جنگید و تلاش خواهیم کرد در آن جبهه به قهرمانی برسیم. همه ما از اهمیت جام حذفی با خبر هستیم. دوم شدن در لیگ هم ایده آل نیست اما رتبه ای است که در حال حاضر می خواهیم کار را در آن به پایان برسانیم.
در مورد شکست وست برومویچ:
با عملکردی که ارائه کردیم، خودمان هم ناامید شدیم و حالا کاری که باید بکنیم این است که از فردا به فکر بازی بعدی باشیم و به مسیرمان ادامه دهیم زیرا هفته های بسیار مهمی در پیش هستند. یکی از آن روزهایی بود که به حد کافی خوب کار نکردیم و در نیمه نخست و ابتدای نیمه دوم تلاش کردیم فرصت هایی بسازیم اما به اندازه کافی سریع بازی نکردیم. همه ما ناراحتیم که کار را برای خودمان سخت کردیم و البته ناراحتی طرفداران را نیز درک می کنیم.

برچسب‌ها: خوان ماتا منچستریونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 1

149 تپــــراقــــلو1397/01/28

ᵐᵒᶰᵒᵐᵉᶰᵗᵃˡ: افتضاح بازی کردن

29 فروردين (18:34)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi