خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,185

پرسپولیس 3 - 0 نسف قارشی؛ طوفان ارتش سرخ در اولین گام آسیایی

پرسپولیس 3 - 0 نسف قارشی؛ طوفان ارتش سرخ در اولین گام آسیایی
پرسپولیس در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا موفق شد با نتیجه ای قاطع نسف قارشی را شکست دهد.

تیم های پرسپولیس ایران و نسف قارشی ازبکستان در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا به مصاف یکدیگر رفتند.

پرسپولیس ایران-نسف قارشی ازبکستان
لیگ قهرمانان آسیا، هفته اول
24 بهمن 1396-ساعت 17:15 ورزشگاه آزادی
داور: کیم دون جین از کره جنوبی
گلزنان: گادوین منشا(دقیقه19-پرسپولیس)-علی علیپور(دقیقه66و71-پرسپولیس)

ترکیب دو تیم
پرسپولیس:علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، صادق محرمی، حسین ماهینی، محسن ربیع خواه، فرشاد احمدزاده، وحید امیری، گادوین منشا و علی علیپور

نسف قارشی: سانیار کواتوف، عزیزجون گانیف، خامروبکو، مختیلینوف، نارزولایف، کنیابایف، ایگور بولوان، اسلاکو لوکیچ، دراگان سران، یاسور خاسانوف و اشمورودوف عمربک

نیمه اول
نیمه اول در حالی آغاز شد که توپ و میدان در اختیار پرسپولیس بود، اما بازیکنان نسف قارشی با پرسی بسیار خوب مانع عبور شاگردان برانکو از نیمه خود می شدند و همچنین در صورت عبور از نیمه زمین هم اجازه ایجاد موقعیت را به پرسپولیسی ها نمی دادند. اولین موقعیت خطرناک بازی برای پرسپولیسی ها به دست آمد، دقیقه 7 فرشاد احمدزاده از جناح چپ به محوطه جریمه نسف قارشی نفوذ کرد و با پاسی رو به بیرون علی علیپور را در موقعیت خوبی قرار داد که شوت این بازیکن را کواتوف دفع کرد تا دروازه تیمش باز نشود. کم کم پرسپولیسی ها سوار بر بازی شدند و روی دروازه نسف قارشی فشار ایجاد می کردند. دقیقه 9 پرتاب اوت ماهینی با اثر بازیکن پرسپولیس در محوطه جریمه به منشا رسید که ضربه برگردان ناقص او را دروازه بان نسف قارشی جمع کرد. دقیقه 18 فرشاد احمدزاده با حرکتی نمایشی در پشت محوطه جریمه نسف قارشی خود را در موقعیت خوبی برای شوتزنی قرار داد، اما شوت آرام او در دستان کواتوف قرار گرفت. سرانجام حملات پرسپولیس جواب داد و موفق شدند دروازه نسف قارشی را باز کنند، دقیقه 19 حسین ماهینی از جناح راست در گوشه محوطه جریمه نسف، وحید امیری را صاحب توپ کرد که سانتر این بازیکن در مقابل دروازه به گادوین منشا رسید تا با ضربه سری محکم توپ را درون دروازه قرار دهد.

گادوین منشا-علی علیپور

دقیقه 23 توپ ارسالی محمد انصاری پشت تمام بازیکنان در محوطه جریمه نسف به حسین ماهینی رسید تا در موقعیت خوبی قرار گیرد، اما شوت او با اختلاف زیادی از کنار دروازه عبور کرد. رفته رفته از تب و تاب بازی کاسته شد و پرسپولیسی ها با میدان داری خوب مانع ایجاد موقعیت توسط بازیکنان نسف قارشی می شدند. دقیقه 32 کرنر ارسالی بازیکن نسف قارشی در زاویه بسته به بولوان رسید که ضربه سر این بازیکن از کنار دروازه بیرون رفت. دقیقه 33 روی دفع توپ ناقص بازیکنان پرسپولیس، عزیزجون گانیف پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد که شوت محکم این بازیکن به شکل خطرناکی از کنار دروازه عبور کرد تا دروازه علیرضا بیرانوند با خوش شانسی باز نشود. بازیکنان نسف قارشی رفته رفته توپ و میدان را در اختیار گرفتند و پرسپولیس را تحت فشار قرار دادند، دقیقه 36 گانیف از پشت محوطه جریمه پرسپولیس اقدام به شوتزنی کرد که شوت محکم این بازیکن را علیرضا بیرانوند با شیرجه ای به موقع دفع کرد. دقیقه 38 ضربه ایستگاهی در پشت محوطه جریمه نسف برای پرسپولیس به دست آمد که امیری با پاسی کوتاه توپ را مقابل انصاری قرار داد، شوت محکم محمد انصاری را کواتوف به سختی دفع کرد تا دروازه نسف برای بار دوم باز نشود. سرانجام نیمه اول با تک گل منشا به سود پرسپولیس به پایان رسید.

نیمه دوم
اولین موقعیت را در نیمه دوم پرسپولیس به دست آورد، دقیقه 47 گادوین منشا از فاصله ای دور اقدام به شوتزنی کرد که پس از برخورد توپ به زمین، کواتوف به سختی توپ را جمع کرد. دقایق ابتدایی نیمه دوم مانند نیمه اول جذاب نبود و توپ بیشتر توسط بازیکنان دو تیم در میانه میدان در جریان بود. دقیقه 55 پاس در عمق احمدزاده، علیپور را در موقعیت خوبی قرار داد، اما کواتوف زودتر توپ را جمع کرد. دقیقه 57 روی اشتباه مدافعان پرسپولیس، کنیابایف بازیکن نسف قارشی با بیرانوند تک به تک شد که شوت این بازیکن را بیرانوند به خوبی دفع کرد تا دروازه تیمش بسته بماند. دقیقه 61 کرنر ارسالی ماهینی در زاویه ای بسته به جلال حسینی رسید که صربه سر این بازیکن را کواتوف جمع کرد. در حالی که بازی به سرحالی نیمه اول نبود پرسپولیس باز هم به گل رسید، دقیقه 66 صادق محرمی روی یک فرار عالی از جناح راست، توپ را در دهانه دروازه نسف قارشی به علی علیپور رسید که این بازیکن با شوتی محکم توپ را درون دروازه نسف قرار داد.

گادوین منشا-علی علیپور

علی علیپور همچنان در فوتبال ایران می درخشد و توانایی هایش را ثابت می کند، وی موفق شد در این دیدار باز هم گلزنی کند. دقیقه 71 روی همکاری خوب بازیکنان پرسپولیس، محمد انصاری در جناح چپ صاحب توپ شد، وی با پاسی رو به بیرون علی علیپور را صاحب توپ کرد که این بازیکن با شوتی محکم توپ را درون دروازه نسف قارشی قرار داد. دقیقه 45 دراگان سران، مهاجم نسف قارشی روی اشتباه جلال حسینی موقعیت خوبی به دست آورد که شوت او به شکل خطرناکی از کنار دروازه عبور کرد. دقیقه 76 شوت منشا را کواتوف دفع کرد که در ادامه دروازه بان پاس بازیکن تیمش را جمع کرد تا داور خطای ضربه غیر مستقیم در محوطه جریمه نسف اعلام کند، شوت فرشاد احمدزاده پس از برخورد به بازیکن نسف به شکل خطرناکی از کنار دروازه عبور کرد. دقیقه 85 بازیکن نسف قارشی از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد که بیرانوند به خوبی توپ او را جمع کرد. دقیقه 86 رو پاس خوب منشا، علی علیپور موقعیت خوبی در محوطه جریمه نسف به دست آورد که شوت این بازیکن را کواتوف دفع کرد. در ادامه اتفاقی رخ نداد تا پرسپولیس با 3 گل نسف قارشی را شکست دهد.

برچسب‌ها: پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال برد منشا علیپور

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

37 0

408 پرسپولیس‌‌‌1396/11/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi