خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ذوب آهن
اتحاد ذوب آهن
24
1,460

شروع ضعیف ایران در انتظار قدرت نمایی سرخابی‌ها

شروع ضعیف ایران در انتظار قدرت نمایی سرخابی‌ها
روز گذشته دو نماینده کشورمان مغلوب حریفان شدند و حالا فوتبال ایران در انتظار درخشش پرسپولیس و استقلال است.

به گزارش "ورزش سه"، ذوب آهن در شرایطی مغلوب الدوحیل شد که بیش از 70 دقیقه از این تیم پیش بود و در فاصله 10 دقیقه، 3 گل خورد تا پیروزی نصیب نماینده قطر شود. تراکتورسازان نیز علی رغم نمایش امیدوارکننده، با یک گل مغلوب الاهلی شدند و در شرایطی که میهمان ترین میزبان ممکن بودند، 3 امتیاز حساس را از دست دادند.

اما هنوز 2 بازی دیگر از هفته اول لیگ قهرمانان برای نمایندگان ایران باقی مانده و سرخابی ها، باید پرچمدار باشند. پرسپولیس در تهران به مصاف نسف قارشی می رود و پیروزی مقابل این تیم با حمایت 80 هزار نفری هواداران بعید نیست. آبی پوشان پایتخت نیز در قطر میهمان الریان هستند و کسب 3 امتیاز، می تواند گام مهمی به سمت صعود باشد.

هم اکنون عربستان با 1 بازی و 3 امتیاز، الجزیره با 2 بازی 3 امتیاز، ازبکستان با 1 بازی 3 امتیاز و قطر با 2 بازی و 3 امتیاز، بالاتر از ایران ایستاده اند؛ اما 2 پیروزی و کسب 6 امتیاز از سوی سرخابی ها، می تواند وضعیت ایران را در هفته اول لیگ قهرمانان تغییر دهد.

نسف قارشی تاکنون در ایران شکست نخورده و الریان هم فصل گذشته پرسپولویس را 3-1 در قطر شکست داد و حال باید دید سرخ ها می توانند طلسم نسف را بشکنند و استقلال هم انتقام پرسپولیس را بگیرد یا خیر؟!

برچسب‌ها: لیگ قهرمانان آسیا استقلال تهران پرسپولیس تهران ذوب آهن اصفهان تراکتورسازی تبریز

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

13 0

393 شیگالو1396/11/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi