خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار کلمبیا
اتحاد کلمبیا
16
809

فاش شدن مکالمات جنجالی هافبک پرو با فالکائو

فاش شدن مکالمات جنجالی هافبک پرو با فالکائو
رناتو تاپیا هافبک تیم ملی پرو جزئیات مکالماتش با فالکائو در جریان دیدار پرو برای کلمبیا را فاش کرد.در روز پایانی مرحله مقدماتی جام جهانی دو تیم کلمبیا و پرو به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در نهایت با تساوی 1-1 به پایان رسید تا کلمبیا مستقیما راهی روسیه شده و پرو نیز راهی دیدار پلی آف شود.
با توجه به سود داشتن این نتیجه برای هر دو طرف، از دیروز اخباری در مورد صحبت های میان بازیکنان داخل زمین مبنی بر حفظ نتیجه و کاهش فشار برای پیروز شدن شنیده شده و حالا رناتو تاپیا مکالماتش با رادامل فالکائو گلزن کلمبیا در جریان این بازی را فاش کرد.تاپیا گفت: "بازیکنان ما کاملا روی جریان بازی تمرکز کرده بودند؛ اما در 5 دقیقه پایانی بازیکنان کلمبیا به ما نزدیک شدند، زیرا آنها از نتایج دیگر بازی ها خبر داشتند، پس جریان بازی همانگونه که باید، مدیریت شد.
سپس فالکائو به من نزدیک شد و گفت که نتیجه فعلی باعث صعود هر دوی ما می شود و ما با خوشحالی در این خصوص با یکدیگر صحبت کردیم."
البته تاپیا مستقیما اشاره ای به ارائه درخواستی از فالکائو و اجابت گلزن کلمبیایی نداشته؛ اما به هر حال با این تساوی، پرو بالاتر از شیلی راهی مرحله پلی آف شد.

برچسب‌ها: کلمبیا فالکائو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

10 0

466 Pc661396/08/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi