خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار مارسی
اتحاد مارسی
31
596

بنر هواداران مارسی علیه پاتریس اورا

بنر هواداران مارسی علیه پاتریس اورا
هواداران المپیک مارسی در دیدار امروز تیم شان مقابل کان، با یک بنر بسیار بزرگ، موضع شان را در مورد پاتریس اورا اعلام کردند.

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار پنج شنبه شب مارسی مقابل ویتوریا گیمارش در لیگ اروپا بود که پیش از شروع بازی، تعدادی از هواداران معترض مارسی برای برخورد با اورا وارد زمین شدند و علی رغم تلاش سایر بازیکنان این تیم برای جلوگیری از وضوع درگیری، اورا با لگد یکی از این هواداران را زد.

این اتفاق با واکنش باشگاه مارسی مواجه شد و فعالیت های پاتریس اورا در این باشگاه به حالت تعلیق درآمد. در حالی که هنوز تصمیم نهایی در مورد این مدافع باتجربه گرفته نشده، هواداران مارسی با به نمایش گذاشتن یک بنر، از او خواستند تا ولودروم را ترک کند.

در این بنر نوشته شده:" تو فکر کردی که از باشگاه و هوادارانش بزرگ تر هستی، ما تو را در لباس مارسی نمی خواهیم، برو به جهنم اورا."

برچسب‌ها: المپیک مارسی پاتریس اورا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

218 ♥fc.esteghlal♥1396/08/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi