خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,043

یوونتوس 0 - 0 بارسلونا، تساوی بی حاصل در تورین

یوونتوس 0 - 0 بارسلونا، تساوی بی حاصل در تورین
اختصاصی | در شب دوم هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا نبرد غول های فوتبال اروپا بین یوونتوس و بارسلونا در تورین برنده نداشت.

به گزارش ورزش 11، در ادامه دیدار های هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا از گروه D و شب دوم این مسابقات، دو تیم بارسلونا و یوونتوس فینالیستهای سال 2015 به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یابد. دو تیم با این ترکیب به میدان آمدند.

یوونتوس:بوفون، بن عطیه، بارتزالی، روگانی، ساندرو، پیانیچ، خدیرا، دیبالا، داگلاس کاستا، کوادرادو، هیگواین

بارسلونا : ترشتگن، سمدو، پیکه، اومتیتی، دینیه، راکیتیچ، بوسکتس، اینیستا، لوییس سوارز، پائولینیو، دلوفئو

نکته عجیب نیمکت نشینی لئو مسی برای اولین بار در این فصل در دیدارهای مهم بارسلونا بود. بازی با برتری محسوس میزبان شروع شد، یووه که توپ و میدان را در اختیار گرفته بود حملات فراوانی را به دروازه بارسلونا پی ریزی کرد که در حساس ترین آنها حرکت انفرادی دیبالا با شوت محکم او بود که از بالای دروازه ترشتگن توپ به بیرون رفت. بارسلونا در ادامه تلاش کرد تا به گل برسد که موقعیت خطرناک آنها در دقیقه 33 به تیر دروازه یوونتوس برخورد کرد تا نیمه اول بدون اتفاق خاصی به پایان برسد.

در نیمه دوم یوونتوس برای زنده نگه داشتن شانس صعود خود به دروازه بارسا یورش برد اما به نتیجه ای نرسید. والورده که تیمش را تحت فشار می دید مسی را به جای دلوفئو در دقیقه 56 به میدان آورد. اما مسی نیز فقط توانست یک ضربه آزاد به سمت دروازه بوفون بزند و غیر از این تاثیر خاصی در بازی نداشت. یوونتوس نیز تلاش هایی را برای به گل رسیدن داشت که سرانجامی نداشت تا دو تیم با تساوی بدون گل به روز آخر روند و بارسلونا صعود کننده این گروه باشد. بارسا 11 امتیازی و یووه 8 امتیازی شدند.

در دیگر دیدار این گروه اسپورتینگ لیسبون با دبل باس دوست در دقایق 40 و 66 و تک گل برونو سزار در دقیقه 43 موفق شد المپیاکوس را درهم بکوبد تا کماکان با یک امتیاز کمتر از یوونتوس هنوز از شانس صعود برخوردار باشد ، المپیاکوس نیز با گل دقیقه 89 خود یکی از گل ها رو جبران کرد.

برچسب‌ها: لیگ قهرمانان اروپا بارسلونا یوونتوس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

10 0

204 س یونایتد1396/09/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi