خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سیاه جامگان
اتحاد سیاه جامگان
35
424

قعرنشینی سهم استقلال خوزستان یا سیاه جامگان؟

قعرنشینی سهم استقلال خوزستان یا سیاه جامگان؟
استقلال خوزستان در حالی به مصاف همسایه ته جدولی خود در خانه می رود که اصلا شرایط خوبی ندارد. آنها پس از قهرمانی خود در لیگ هفته به هفته با آن تیم رویایی فاصله گرفتند و اکنون پس از گذشت یک فصل و ده هفته از قهرمانیشان، قعرنشین هستند. آنها عملکردی تساوی و باخت را در لیگ در پیش گرفتند، به طوری که تنها با ثبت یک برد در کنار رقیبشان کمترین پیروزی فصل را دارند. در نه بازی دیگرشان در این فصل آنها 5 باخت و 4 تساوی ثبت کردند که آنها را با 7 امتیاز در جدول در کنار سیاه جامگانی ها و با تفاضلی ضعیف تر قعرنشین کرده است. این تیم که بارها و بارها در پی مشکلات مدیریتی تا مرز فروپاشی پیش رفته است، همچنان سرپا مانده و به لیگ ادامه می دهد. آنها در جام حذفی هفته گذشته در انزلی از سد تیم ملوان گذشتند تا با امید و روحیه ای بالا پا به میدان مسابقه بگذارند. خبر خوشحال کننده برای ویسی بازگشت وحید شیخ ویسی گلر جوان این تیم پس از مصدومیت است. او در بازی با ملوان هم به میدان رفت و توانست چندین سیو تاثیر گذار انجام دهد. در دو هفته ای که وحید شیخ ویسی را استقلالی ها در اختیار نداشتند، هر دو بازی را واگذار کرده و در مجموع دو مسابقه چهارگل دریافت کردند. آنها باید برای برد و فرار از قعرنشینی در بازی خانگی تلاش کنند.

اما سیاه جامگان رقیب استقلال خوزستان شرایط بسیار مشابه و حتی ضعیف تری را نسبت به آنها دارد. آنها لیگ را در هفته اول با تساوی خانگی مقابل ذوب آهن آغاز کردند و در هفته دوم در رشت تنها بردشان را مقابل سپیدرود بدست آوردند. پس از آن طلسم به سراغشان آمد و هشت هفته بعد را با تساوی و یا باخت به پایان بردند. مدیران باشگاه تا دیدار این تیم با سپاهان در اصفهان صبر کردند و با نتایج ضعیف تیم کنار آمدند؛ اما پس از باخت در این مسابقه، کاسه صبرشان سر آمد و اکبر میثاقیان که توانسته بود ناجی این تیم در فصل گذشته شود و آن را در لیگ نگه دارد، از کار اخراج و علیرضا مرزبان که تجربه مربیگری برای تیم های مشهدی را داشت به جای او انتخاب کردند. مرزبان در ابتدا در مسابقه افتتاحیه رسمی استادیوم امام رضا(ع) در هفته دهم لیگ برابر صنعت نفت روی نیمکت این تیم نشست. تغییراتی در سبک بازی آنها دیده می شد؛ اما پنالتی خراب کردن حسین بادامکی باعث شد تا آنها با گلزنی پریرا بازی را واگذار کنند تا شروع مرزبان تلخ باشد. او در گام بعدی در جام حذفی، در بازی پرحاشیه مقابل شاگردان سابق خود در خونه به خونه تیمش را راهی میدان کرد که آن مسابقه را هم تیم سیاه جامگان در ضربات پنالتی واگذار کرد و از دور مسابقات حذفی کنار رفت. شاید این موضوع تنها برتری کارنامه استقلال خوزستان نسبت به کارنامه سیاه جامگان در این فصل باشد. حالا مرزبان در سومین گام خود بازی سختی را با همسایه خود در لیگ دارد و میداند تیم بازنده قعرنشین لیگ می شود و او به دنبال این است تا تغییرات سیاه جامگان را پس از تغییرات کادرفنی در بازی فردا به نمایش بگذارد. مشکی پوشان فردا حسین بادامکی و مصطفی احمدی دو هافبک کلیدی خود را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند تا کار مرزبان برای انتخاب ترکیب اصلی سخت تر شده باشد.

در ادامه هفته یازدهم لیگ برتر دو تیم استقلال خوزستان و سیاه جامگان خراسان به میزبانی ورزشگاه غدیر اهواز و با قضاوت سعید رحیمی مقدم از ساعت 17 به مصاف یکدیگر می روند.

برچسب‌ها: سیاه جامگان استقلال خوزستان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

80 ᴍᴀʀɪʟʏɴ ᴍᴏɴʀᴏᴇ1396/08/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi