خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار مارسی
اتحاد مارسی
31
596

محرومیتی طولانی مدت در انتظار پاتریس اورا

محرومیتی طولانی مدت در انتظار پاتریس اورا
مدافع فرانسوی المپیک مارسی با درگیری خود با یک طرفدار خودی، جنجال آفرید. بنابر شواهد پست های اینستاگرامی این مدافع در این میان نقش داشته اند!

طرفداری- پاتریس اورا که در دیدار شب گذشته المپیک مارسی برابر ویتوریا گیمارش قرار بود تا کار را از روی نیمکت شروع کند، پیش از آغاز بازی به دلیل درگیری با یک طرفدار از سوی داور بازی اخراج شد.

به گزارش تاک اسپورت، به دنبال اقدامی مشابه با ضربه کنگفوی اریک کانتونا به هواداری در سلهرست پارک در سال 1995، اینک انتظار می رود تا یوفا برخوردی جدی با مدافع 36 ساله المپیک مارسی انجام دهد.

رودی گارسیا سرمربی مارسی در این باره گفته است:

پات بازیکنی با تجربه است و روشن است که نباید واکنش نشان می داد. پاتریس بازیکنی است بسیار با تجربه و نمی توان به توهین ها با افراط و تفریط برخورد کرد چون آن ها از جانب یکی از طرفداران ما بودند. البته که او طرفدار المپیک مارسی نیست زیرا کسی حق ندارد به بازیکن تیم خود توهین کند، بلکه باید پشت همه اعضای تیم بود.

اما اکیپ در مورد توهین طرفدار یاد شده به اورا و این که او چه چیزی به مدافع چپ پیشین تیم ملی فرانسه گفته، در روزنامه چاپ امروز خود نوشته است:

از مارسی برو بیرون، تو (بازیکنی) بد هستی. برو و به ویدیو هایت برس.

گفتنی است که اورا در فصل جاری تنها دو بار برای المپیک مارسی به میدان رفته است.

برچسب‌ها: المپیک مارسی پاتریس اورا رودی گارسیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

212 پرسپولـیس تهرآن1396/08/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi