خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اسپانیا
اتحاد اسپانیا
3
30,717

کلید سرگروهی اسپانیا در دستان رونالدو و مسی

کلید سرگروهی اسپانیا در دستان رونالدو و مسی
تیم ملی اسپانیا با وجود صعود مستقیم به جام جهانی، ممکن است در دسته ی سرگروه ها در مراسم قرعه کشی نباشد.

به گزارش "ورزش سه"، اسپانیایی ها به هیچ عنوان دوست ندارند که در جام جهانی با تیم هایی مثل برزیل همگروه شوند و برای رسیدن به این مهم باید 4 احتمال از احتمالات زیر محقق شود. در مراسم قرعه کشی علاوه بر روسیه، 7 کشور اول رنکینگ فیفا، به عنوان سرگروه انتخاب می شوند.

امشب پرتغال در زمین خود میزبان سوئیس است و برای صعود مستقیم به جام جهانی باید به پیروزی دست یابد. عدم برد سوئیس شانس اسپانیا را برای سرگروهی بالاتر خواهد برد. درخشش رونالدو و گلزنی او در بازی امشب، آرزوی اسپانیایی ها خواهد بود.

در صورت برد سوئیس یا تساوی، اسپانیایی ها باید امیدوار باشند که پرتغال در پلی آف شکست خورده و به جام جهانی راه پیدا نکند.

4 احتمال دیگر: عدم پیروزی فرانسه برابر بلاروس، عدم پیروزی شیلی در زمین برزیل، نرسیدن آرژانتین به جام جهانی و در نهایت عدم پیروزی پرو برابر کلمبیا.

به عبارتی اسپانیایی ها باید امیدوار باشند که مسی مثل بازی های اخیر در گلزنی برای آرژانتین ناکام بماند و نتواند کشورش را به جام جهانی هدایت کند.

برچسب‌ها: تیم ملی اسپانیا تیم ملی آرژانتین تیم ملی پرتغال لیونل مسی کریستیانو رونالدو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

240 ♥fc♥esteghlal1396/07/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi