خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تاتنهام
اتحاد تاتنهام
36
576

چمن ورزشگاه تاتنهام دو منظوره می شود

چمن ورزشگاه تاتنهام دو منظوره می شود
باشگاه تاتنهام قصد دارد از تکنولوژی در زمین جدید خود استفاده کند که این ورزشگاه را برای رقابت های راگبی و فوتبال قابل استفاده کند.
به گزارش "ورزش سه"، باشگاه تاتنهام به دنبال استفاده از این زمین برای هر دو رقابت بود و از همین رو دنیل لوی، مالک باشگاه راه حلی برای این موضوع پیدا کرد. راگبی روی چمنی نسبتا بی کیفیت برگزار می‌شود و این در حالیست که فوتبال، باید روی چمنی بسیار با کیفیت برگزار شود و بدین ترتیب، برگزاری هر دو رقابت در یک ورزشگاه تقریبا غیرممکن است.

از همین رو طراحان جدید سیستمی به وجود آوردند که چمن ورزشگاه مثل چمن مصنوعی، متحرک باشد. بدین ترتیب که چمن فوتبال آن به 3 بخش تقسیم می‌شود که هر بخش آن حدود 3 تن وزن دارد و چمن آن در صورت لزوم جا به جا شده و چمن دیگری جای آن را خواهد گرفت.

تمام این پروسه به صورت اتوماتیک و بدون دخالت شخص انجام می‌شود، بدین صورت که اپراتور دستور تغییر زمین را صادر کرده و چمن به صورت اتوماتیک جمع آوری شده و دیگر چمن مورد نیاز پهن می‌شود.

اما نکته جالب در مورد این ورزشگاه، محوطه جریمه و تونل آن است که انگار ناسا در طراحی آن دخالت داشته است. تونل برای اینکه هم سطح زمین شود، جا به جا شده و محوطه جریمه برای حرکت کردن روی فلپ های هیدرولیکی سوار شده است. باشگاه با کمک شرکت شفیلد اس سی اکس، در حالت تست این تکنولوژی هاست.

برچسب‌ها: تاتنهام تاتنهام انگلیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

16 0

183 Mя.aƖιaѕgнαr1396/06/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi