خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار صبای قم
اتحاد صبای قم
38
444

مدیر روستا مدیر فنی صبای قم شد.

مدیر روستا مدیر فنی صبای قم شد.
مهاجم اسبق و گلزن با سابقه تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال ایران مسوولیت مدیریت فنی تیم فوتبال صبای قم در رقابت‌های فصل 97 – 1396 لیگ آزادگان را بر عهده گرفت.
به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم، شاهین گل‌افروز مدیر تیم فوتبال صبای قم علی‌اصغر مدیروستا مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال و فوتسال ایران و گلزن سرشناس فوتبال ایران به عنوان مدیر فنی تیم صبای قم معرفی کرد.
مدیروستا که متولد سوم اسفند ماه سال 1347 است، دقیقا 20 سال قبل آخرین بازی ملی خود را در تونمنت چهارجانبه هنگ‌کنگ برابر تیم ملی شیلی انجام داد و در مسابقات جام جهانی فوتسال سال ۱۹۹۲ یکی از اعضای تیم ملی ایران در مسیر کسب عنوان چهارم جهان بود.
وی که فوتبال خود را از تیم پاس تهران آغاز کرده و دوران موفقی را در تیم پیکان گذرانده، 21 سال قبل در فصل 76 – 1375 لیگ دسته اول فوتبال ایران با تیم بهمن کرج عنوان آقای گلی لیگ ایران را با 18 گل زده در کارنامه دارد و با این تیم به مقام نایب‌قهرمانی دست یافت.
مدیر فنی جدید تیم فوتبال صبای قم، مربیگری در عرصه فوتبال را از 19 سال قبل و با هدایت تیم پیکان آغاز کرده و تجربه مربیگری در تیم پاس همدان و همچنین سرمربیگری در تیم شهرداری تبریز در پنج فصل پیش لیگ آزادگان را نیز در کارنامه دارد.

برچسب‌ها: صبای قم صبا لیگ آزادگان لیگ دسته یک

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

389 Vanz1396/06/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi