خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,387

کلوپ: واقعا کوتینیو چرا باید ما را ترک کند؟

کلوپ: واقعا کوتینیو چرا باید ما را ترک کند؟
طبق گزارش وب سایت گل، یورگن کلوپ سرمربی لیورپول اعلام کرد که چرا باید بازیکنی در وضعیت کنونی لیورپول آنفیلد را ترک کند و اعلام کرد که لیورپول به دنبال بازگشت به روزهای خوبش است.

درحالی که بارسلونا به کوتینیو علاقه مند است و این ستاره برزیلی نیز به دنبال راه خروج می باشد، یورگن کلوپ باشگاه لیورپول را در عصر خوب خود توصیف کرد و غیر مستقیم از کوتینیو خواست که در بندر لیورپول باقی بماند.

یورگن کلوپ درخصوص لیورپول هیجان انگیز این روز های لیورپول گفت:

من هرگز درمورد چیزی که به بازیکنانم گفته ام در رسانه ها صحبت نمی کنم ولی خب شما می توانید نمای کلی وضعیت ما را مشاهده کنید و من فکر می کنم که لیورپول کنونی برای هر بازیکنی باشگاه خوبی است چون تیم بسیار خوبی درحال حاضر برای رسیدن به اهداف بزرگش دارد.



ما تیم خوبی از نظر سن و سال داریم.ما در کنار بازیکنان بسیار جوان بازیکنان باتجربه ای نیز دراختیار داریم و ترکیب خوبی برای قرار گرفتن در مسیرمان داریم. من فکر می کنم که ما انتظارات 20 سال گذشته لیورپول را داریم برآورده می کنیم و انتظارات زیادی را برای هوادارانمان به وجود آورده ایم . هواداران به دلیل عملکردی که در فصل گذشته داشتیم انتظارات زیادی از ما دارند.



من از وضعیت فعلی تیم رضایت دارم و خیلی دید مثبتی به آینده این تیم در پروژه لیورپول دارم و واقعا دلایل زیادی برای یک بازیکن که بخواهد ما را ترک کند نمی بینم.

برچسب‌ها: لیورپول کلوپ کوتینیو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

131 ستارگان نا پیدا1396/05/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi